جنایت حرم شاهچراغ  نمودی از کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا در ایران است

آیت الله علما، گفت: جنایت حرم شاهچراغ و به خون غلتاندن زائران بی گناه توسط عوامل مزدور دشمنان نمودی از کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا در ایران است.

آیت الله مصطفی علما در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با اشاره به ذلت دشمنان اسلامی در شیراز، گفت: جنایت حرم شاهچراغ و به خون غلتاندن زائران بی گناه توسط عوامل مزدور دشمنان نمودی از کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا در ایران است تا همچنان به خاطر داشته باشیم نبرد میان خیر و شر یک نبرد ابدی در تاریخ بشریت بوده و هم اکنون نیز در جریان است. 


نماینده ولی‌فقیه در استان و  امام جمعه کرمانشاه افزود: این بندگی است که استکبار و ظلم را به زانو در می‌آورد و امام خمینی (ره) با تکیه بر همین اسلام به آمریکا می‌گوید آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند انجام دهد و رهبر شوروی را به اسلام دعوت می‌کند.انقلاب اسلامی ایران ام القری است و نگاه شرق و غرب عالم به این کشور است و کشورهای غربی و اروپایی توان دیدن اقتدار و صلابت و پیشرفت‌های این سرزمین را ندارند.

 

وی خاطر نشان کرد: کسانی که در حرم شاهچراغ (ع) به شهادت رسیدند برای نماز و عبادت و توسل به آن حرم مراجعه کرده بودند نه برای تیراندازی و خونریزی و این اقدام نزد افراد آگاه محکوم است و انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۳ سال عمر با برکت خود از این اتفاقات زیاد به خود دیده است و در هشت سال جنگ تحمیلی شهدای بسیاری برای حفظ انقلاب جان خود را فدا کردند.
 

آیت الله علما، اظهار کرد: امروز ایران حرف نخست را در منطقه می‌زند و این موضوع بیانگر قدرت و اقتدار این سرزمین است و برای متوقف کردن ایران اسلامی در این مسیر از اقدامات تروریستی و تحریم و … استفاده می‌کنند و امام راحل (ره) فرمود ما را بکشید انقلاب ما قوی‌تر می‌شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، گفت: موضوع حمایت از یک دختر و یا فلان گروه نیست، بلکه موضوع اصلی استکبار کلیت ایرانی است که پله های ترقی و پیشرفت را روز به روز قوی تر طی می کند و ابهت پوشالی استکبار را به سخره گرفته است.

 

وی تصریح کرد: استکبار با اساس کار دارند و ترویج بی غیرتی و بی تفاوتی نسبت به ارزش ها، یکی از ترفندهای آن هاست، لذا بر ما فرض است اسلام و ایران قدرتمند را تبیین کنیم و با همه وجود آن را نگه داریم.
 

 

کد خبر 1227409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha