دشمن برای سیاه نمایی دست روی مشکلات اقتصادی گذاشته است

بهادری جهرمی گفت: دشمن در شرایط کنونی، دست روی مشکلات اقتصادی موجود گذاشته و به سیاه نمایی می پردازد و البته که منکر مشکلات نیستیم اما می توان این مشکلات را رفع کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، علی بهادری جهرمی، امروز شنبه (7 آبان) در سفر به شیراز و در جمع دانشجویان و مسئولان تشکل های دانشجویی فارس گفت: دولت سیزدهم کار خود را با تورم 60 درصدی و بدهی 15 هزار میلیارد تومانی آغاز کرد و میدان مین پیش روی دولت بود.

سخنگوی دولت افزود: اکنون شاهد تورم 40 درصدی هستیم که رقم خوبی برای تورم نیست اما دولت جدید توانسته آن را 20 درصد کاهش دهد و رشد اقتصادی هم از صفر به پنج در صد رسیده است.

وی اضافه کرد: دشمن در شرایط کنونی، دست روی مشکلات اقتصادی موجود گذاشته و به سیاه نمایی می پردازد و البته که منکر مشکلات نیستیم اما می توان این مشکلات را رفع کرد.

بهادری جهرمی با تاکید بر رفع خطا و اشتباه از طرف دانشجو و یا نیروی دانشگاه تصریح کرد: برخورد خشن و توهین به هر فردی اشتباه است.

خاطر نشان می شود، دانشجویان در این دیدار در خصوص مسایل مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و وعده های دولت، حقوق زنان و سیاست های داخلی از سخنگوی دولت سوال پرسیدند.

کد خبر 1227486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha