جشنواره فردخت، شرایطی برای نمایش ظرفیت بالای بانوان ایجاد کرد

مدیر کل امور زنان و خانواده وزارت کشور گفت: جشنواره فردخت کاشان شرایطی برای نمایش ظرفیت بالای بانوان ایجاد کرد که در آن بانوان برای حل مسائل کلان کشور مثل حجاب پیشگام شده‌اند تا مشکل پوشش اجتماعی در کشور حل شود.

«زینب اختری« در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در حاشیه اختتامیه سومین جشنواره فردخت کاشان گفت: هم افزایی و همکاری دستگاه‌های مختلف با توجه به مشارکت ۱۶ نهاد رسمی کاشان در این رویداد با محوریت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، بسیج جامعه زنان، مرکز فنی حرفه‌ای شهید موسویان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از جمله ویژگی‌های این جشنواره است.

 

مدیر کل امور زنان و خانواده وزارت کشور افزود: جشنواره فردخت کاشان شرایطی برای نمایش ظرفیت بالای بانوان ایجاد کرد که در آن بانوان برای حل مسائل کلان کشور مثل حجاب پیشگام شده‌اند تا مشکل پوشش اجتماعی در کشور حل شود.

 

اختری ادامه داد: این جشنواره به منظور اثرگذاری فرهنگ و هنر غنی ایرانی اسلامی در ارتقای پوشش اجتماع محور با موضوع پوشاک ایرانی اسلامی برگزار شد و برگزاری این نوع جشنواره ها می تواند در ارتقای فرهنگ حجاب و عفاف مؤثر باشد.

 

مدیر کل امور زنان و خانواده وزارت کشور تصریح کرد: استقبال و حضور شرکت کنندگان از همه شهرهای کشور در این جشنواره نشان دهنده مدیریت ملی و اهمیت دادن به اقوام مختلف ایرانی است.

 

اختری ابراز امیدواری کرد: با حمایت از این برنامه، سال آینده هم این اتفاق در کاشان رقم بخورد.


 

کد خبر 1227787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha