حجت الاسلام محمدی با محکومیت حادثه ترویستی حرم مطهر شاهچراغ، گفت: دشمن می‌خواهد با این گونه رفتارها شاهد حضور کمرنگ مردم در صحنه و حماسه‌ها باشد اما ملت بصیر ایران اسلامی نشان دادند که همواره پای نظام و ا نقلاب ایستاده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام محسن محمدی ظهر امروز دوشنبه (۹ آبان) در مراسم بزرگداشت سومین روز تشییع و خاکسپاری شهدای واقعه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ شیراز که در نمازخانه استانداری خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار کرد: در تاریخ هر شخصیتی ماندگار شده با شهادت بوده است، انسان‌هایی که اگر در حال عادی می‌مردند کسی از آنها یادی هم نمی‌کرد با شهادت ماندگار شدند.

 

مشاور استاندار خراسان جنوبی در امور روحانیت با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) که فرمودند: «بریزید خون‌های ما را زندگی ما دوام پیدا می‌کند، بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود»، افزود: انسان هایی بر وعده الهی صادق بودند و به شهادت رسیدند، اما ما هم جزو انتظارکشیدگان مرگ سرخ و شهادت هستیم و از این هدف دشمن نمی ترسیم.

 

وی با محکومیت حادثه ترویستی حرم مطهر شاهچراغ، ادامه داد: دشمن می‌خواهد با این گونه رفتارها شاهد حضور کمرنگ مردم در صحنه و حماسه‌ها باشد اما مرگ در راه خدا فنا شدن نیست و ابدیت دارد.

 

حجت الاسلام محمدی بیان کرد: امروز حرف همه انسان‌های آزاده این است ای کسانی که می‌خواهید با رفتارهای ددمنشانه مردم را بترسانید و از صحنه بیرون کنید، کور خوانده‌اید چون به گفته حاج قاسم ما ملت امام حسین (ع) هستیم و این ملت را نمی‌شود با مرگ و شهادت ترساند.

 

مشاور استاندار خراسان جنوبی در امور روحانیت با اشاره به جنگ رسانه ای و دورغ پردازی دشمن در فضای مجازی، افزود: در همین حادثه تروریستی شیراز گروه تکفیری داعش مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده می‌گیرد اما باز هم عده‌ای با دروغ خواستند چیز دیگری بگویند.

 

وی در پایان گفت: اما ملت بصیر و انقلابی ایران اسلامی در صحنه های مختلف نشان دادند که همواره پای نظام و انقلاب ایستاده اند.

 

گفتنی است در این مراسم بزرگداشت شهداس شاهچراغ استاد «سعید پرویزی» قاری بین‌المللی قرآن کریم آیات وحی را تلاوت کرد و مداحان به مرثیه‌سرایی پرداختند.

کد خبر 1227968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha