حوزه و آموزش و پرورش دو بال تربیتی یک جامعه و باید در کنار یکدیگر باشند

عزت خواه گفت: خدمت به طلاب را برای خود افتخار می دانم، زیرا حوزه و آموزش و پرورش دو بال تربیتی یک جامعه و باید در کنار یکدیگر باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسنعلی عزت خواه» امروز در نشست مشترک کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: ما در سرزمینی زندگی می کنیم که وقتی عالمی از آن طرف منزل می‌آمد همه با شوق به سمت او می شتافتند و امروز باید بتوانیم به همان شیوه عمل کنیم.


مدیرکل سازمان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این ایامی که آموزش و پرورش در میانه جنگ ترکیبی بسیار سختی قرار گرفته و نیاز داریم همه آحاد جامعه به کمک آموزش و پرورش ببشتابند، زیرا دشمنان بر مدارس و فرزندان این سرزمین زوم کرده اند.


وی بحث آگاه سازی و جهاد تبیین با همکاری حوزه‌های علمیه را یک ضرورت دانست و افزود: در این راستا بیش از هر زمان دیگری نیازمند حضور طلاب در مدارس هستیم.


عزت خواه حضور نماینده ولی فقیه در استان و سایر طلاب در بین دانش آموزان و پاسخ به سوالاتی که امروز در بین قشر مطرح است را یک اقدام مهم دانست و بر همکاری بیش از پیش حوزه های علمیه با این سازمان تاکید کرد .


مدیرکل سازمان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طلاب و آموزش و پرورش باید بیشتر در کنار یکدیگر باشند و نشست های مشترک را باید به مدارس و شهرستانها ببریم.


وی به طرح امین اشاره کرد و یادآور شد: متناسب با ظرفیت پذیرش اعلام شده از وزارت آموزش و پرورش، طلاب در شهرستان‌ها و مناطق پذیرش شدند.


عزت خواه اظهار کرد: خدمت به طلاب را برای خود افتخار می دانم، زیرا حوزه و آموزش و پرورش دو بال تربیتی یک جامعه و باید در کنار یکدیگر باشند.


مدیرکل سازمان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار حمایت طلاب و معلمان از نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی شد و گفت: حضور طلاب ملبس به کلاس ها فضای معنوی می بخشد.


وی گفت: در سند تحول وزارت آموزش و پرورش برای تربیت رسمی باید دانشگاه ها، طلاب و آموزش و پرورش با همکاری یکدیگر فعالیت کنند.

کد خبر 1228444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha