مراسم انس با قرآن کریم با محوریت تکریم شهدای حرم حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می شود

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) گفت: مراسم انس با قرآن کریم با محوریت تکریم شهدای حرم حضرت شاهچراغ (ع) با حضور اعضای کانون های مساجد در مسجد رحمانیه برگزار می شود.

«سید هاشم سیدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مراسم انس با قرآن کریم با محوریت تکریم شهدای حرم حضرت شاهچراغ (ع) و محکومیت اقدام تروریستی و ناجوانمردانه گروه داعش با حضور اعضای کانون های مساجد در مسجد رحمانیه برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) تصریح کرد: از برنامه معنوی روز جمعه 13 آبان ماه بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور فعالان کانون های مساجد برپا خواهد شد.

 

وی اظهار داشت: حجت الاسلام «قاسم جعفرزاده» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل سخنران ویژه این مراسم خواهد بود.

 

سیدی افزود: بیان مسائل تبیینی و بازنمایی پشت پرده اغتشاشات اخیر و حرکت های رسانه ای برای تداوم آن در سطوح مختلف از جمله مسائل مطرح شده در این مراسم خواهد بود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) خاطر نشان کرد: فعالان کانون های مساجد در این مراسم با آرمان های انقلاب و تبعیت از ولایت فقیه تجدید میثاق خواهند کرد و خونخواه شهدای حرم شاهچراغ (ع) خواهند بود.

 

سیدی یادآور شد: خون های ریخته شده در حرم شاهچراغ (ع) پایمال نخواهد شد و به عنوان پاسداران حریم اهل بیت (ع) از همه دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی درخواست داریم تا انتقام خون این شهیدان را بگیرند.

 

کد خبر 1228573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha