برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در آستارا

خالقوردی‌پور از برگزاری راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در شهرستان مرزی بندر آستارا خبر داد.

«بیژن خالقوردی‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، به اهمیت راهپیمایی ۱۳ آبان پیش‌رو، حضور پرشور مردم در این راهپیمایی با توجه به حوادث اخیر کشور را وظیفه‌ای ملی دانست و اظهارکرد: فتنه‌انگیزی اخیر دشمنان بر اهمیت راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان امسال افزوده است.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا با بیان‌اینکه دشمنان اسلام و انقلاب هیچ‌وقت برای ضربه زدن به کشور و اتحاد ملت از فتنه‌انگیزی دست بر نمی‌‎دارند، افزود: حوادث اخیر نشان داد که هر جا دشمنان فرصتی برای توطئه‌های خود داشته باشد، آن را آشکار می‌کند.

 

وی از برگزاری راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در بندر آستارا خبر داد و تصریح‌کرد: این راهپیمایی راس ساعت ۱۰ صبح روز (جمعه، ۱۳ آبان) از مقابل سپاه ناحیه آستارا به طرف مصلی نماز جمعه برگزار می‌شود.

 

خالقوردی‌پور با اشاره به اینکه در این راهپیمایی مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه بندر آستارا و دانش‌آموزان بسیجی حضور گسترده و پرشور خواهند داشت، گفت: سخنرانی و قرائت بیانیه سازمان بسیج دانش‌آموزی قبل از خطبه‌های نماز جمعه توسط دانش‌آموز بسیجی از دیگر برنامه‌های بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان در آستارا است.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدای دانش‌آموز، غبارروبی و گلباران مزار شهدا، جشن دهه هشتادی‌ها به مناسبت روز نوجوان، نشست‌های بصیرتی، زنگ استکبارستیزی، اجرای سرود در مدارس، پخش فیلم و نماهنگ مربوط به دانش‌آموز در نماز خانه مدارس، صبحگاه مشترک بسیج دانش‌آموزی در سطح واحدهای مقاومت از جمله برنامه‌هایی بود که در هفته بسیج دانش‌آموزی با شعار«ایران قوی» در آستارا برگزار شد.

 

کد خبر 1228695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha