دستاوردهای قبل و بعداز انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف تبیین شوند

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد به مقوله جهاد تبیین پرداخت و یاد آور شد: باید دستاوردهای قبل و بعداز انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف تبیین شوند که احداث کارخانه‌ها و شرکت‌های مختلف، توسعه شهری و روستایی بخشی از این دستاوردها هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد شامگاه چهارشنبه (۱۱ آبان) در اجتماع بزرگ عشایر شهرستان هویزه که در مسجد موسی بن جعفر (ع) این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس مردم هویزه در خط مقدم بودند اظهار کرد: مردم و عشایر جان خود را برای اسلام تقدیم کردند و این‌ها از افتخارات استان خوزستان است.

 

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان اضافه کرد: این برگ زرینی از افتخارآفرینی‌های عشایر است که تقدیم اسلام کردند تا ایران اسلامی از آسیب‌ها محفوظ بماند.

 

وی با اشاره به اینکه مأموریت انسان پیدا کردن راه لقای به خداوند متعال است افزود: این ماموریت تنها یک مسیر دارد و آن «یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَ کُونُوا مَعَ الصَّادِقِینَ»، با همراهی پیامبر و آل پیامبر (ص) می‌شود به این مقام راه پیدا کرد.

 

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه عاقبت بخیری خیلی مهم است عنوان کرد: بر اساس آیه قرآنی «تَوَفَّنِی مُسْلِماً وَ أَلْحِقْنِی بِالصَّالِحِینَ»، انسان سعی کند که همیشه مسلمان و مؤمن از دنیا برود.

 

وی با اشاره به حضور مردم در صحنه‌ها تأکید کرد: مردم در همه صحنه‌ها و هر کجا که احساس کردند انقلاب اسلامی مورد هجمه قرار گرفته، وارد عرصه شدند که این حضور دو پیام دارد، یک اینکه در صحنه‌های مختلف پشتیبان نظام خود هستیم و پیام دوم‌ اینکه مسئولان باید به مردم خدمت کنند.

 

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد به طمع استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکای مستکبر نسبت به ایران اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: نمونه‌های افتخار در ایران اسلامی کم نداریم و در جبهه‌های مختلف جوانان این مرز و بوم به پیروزی رسیدند.

 

وی تصریح کرد: تا زمانی که امت اسلامی در رگ‌های خود خون جاری دارند در برابر تمامی هجمه‌های دشمن ایستادگی خواهد کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان به مقوله جهاد تبیین پرداخت و یاد آور شد: باید دستاوردهای قبل و بعداز انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف تبیین شوند که احداث کارخانه‌ها و شرکت‌های مختلف، توسعه شهری و روستایی بخشی از این دستاوردها هستند.

 

کد خبر 1228730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha