۱۳ آبان تبلور خشم الهی، علیه استکبار جهانی به عنوان«مصداق اتم استکبار»است

ملت هوشيار و سرافراز ايران اسلامي در شناخت دشمن اصلي خود يعني آمريكاي جنايتكار و اسرائيل خون‌آشام اشتباه نخواهد كرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با صدور اطلاعیه ای ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳آبان  روز ملی مبارزه با استکبارجهانی و روز دانش آموز اعلام کرد: راهپیمایی حماسی مردم غیور استان‌کرمانشاه‌همزمان با سایر نقاط میهن اسلامی ساعت۱۰صبح روز جمعه ۱۳آبان در سراسر استان برگزار خواهد شد.

 

در این اطلاعیه آمده است : راهپیمایی ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان ماه  با فریاد رسا و بلند" مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" صبح روز جمعه در کرمانشاه و مراکز شهرستانها و بخشهای تابع ، پر شورتر از قبل برگزار خواهد شد .

 

این اطلاعیه می افزاید: یوم الله ۱۳ آبان  تبلور خشم الهی، انقلابی و حماسی ملت حسینی و عاشورایی،بخصوص غیور مردان و شیر زنان سینه ستبر و چهره نورانی ایران اسلامی، علیه استکبار جهانی و  آمریکا  بعنوان" مصداق اتم استکبار" و سردمدار جریان ظلم و طاغوت است .

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۳آبان، از مردم عاشورایی استان، خانواده های  شهدا و ایثارگران، جانبازان و آزادگان، بازاریان و اصناف، روحانیون، دانش آموزان و فرهنگیان، دانشجویان و دانشگاهیان، کارگران و صنعتگران ، کشاورزان و عشایر غیور و دیگر اقشار و صنوف  دعوت کرد: تا با حضور انقلابی و حماسی خود در تظاهرات و راهپیمایی ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبانماه، ضمن نمایش خشم و نفرت  انقلابی خود علیه استکبار جهانی، بر مواضع  اصولی خود  و آرمانهای  شهدا و امام  شهیدان مهر تأییدی مجدد زده و با ولی‌امر مسلمین جهان امام خامنه ای(مد ظله العالی) تجدید بیعت نمایند .

 

مراسم تظاهرات ضداستکباری و حماسی مردم کرمانشاه رأس ساعت ۱۰ صبح روز جمعه۱۳ آبان از میدان انقلاب اسلامی(شهرداری سابق) تا مسجد جامع کرمانشاه برگزار خواهد شد.

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه

کد خبر 1228831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha