حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان بیانگر بصیرت ملی است

عباسی با بیان اینکه حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان بیانگر بصیرت ملی است گفت: ملت مقاوم ایران اسلامی با حضور پرشکوه در راهپیمایی ثابت کردند که در برابر دشمن پیروز میدان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، « اسدالله عباسی » امروز( جمعه، ۱۳ آبان ) در حاشیه راهپیمایی روز ملی استکبارستیزی با اشاره با یکپارچگی و اتحاد ملت ایران در برابر مستکبران گفت: ملت آگاه و مقاوم ایران اسلامی به صورت یکپارچه و متحد در برابر توطئه‌های دشمنان ایستاده‌اند.


استاندار گیلان با اشاره به حضور آگاهانه و هوشمندانه مردم ولایتمدار در صحنه مبارزه با استکبار، افزود: گیلانیان ولایتمدار همگام با مردم ایران اسلامی هم‌صدا و همدل سعی کرده‌اند که دشمن را بشناسند و با بصیرت و آگاهی که دارند، به موقع در صحنه حضور حماسی پیدا کنند.


وی با بیان اینکه مردم ما دشمن را می‌شناسند و می‌دانند که مثلت شوم آمریکایی، صهیونیستی و انگلیسی هیچ وقت موفق نخواهد شد تاکید کرد: مردم در همه عرصه‌ها چه در دفاع مقدس و چه در تحریم‌های ظالمانه اقتصادی محکم و مقاوم ایستاده‌اند.


عباسی حضور حماسی مردم در راهپیمایی را بیانگر بصیرت ملی دانست و تاکید کرد: ملت مقاوم ایران اسلامی با حضور پرشکوه در راهپیمایی ثابت کردند که در برابر دشمن پیروز میدان هستند.


وی تصریح کرد: دشمن مایوس، ناامید و شکننده بوده و در این مسیر، زوال دشمن و پیروزی نهایی مسلمانان و کشور عزیز ایران اسلامی در پیش است.


 

کد خبر 1229190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha