مجتمع فولاد کویر به مجمع خیرین سلامت آران وبیدگل پیوست

مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل با اعلام آمادگی جهت مشارکت در برنامه های توسعه سلامت، عضو مجمع خیرین سلامت این شهرستان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، در جلسه مشترک اعضای هیات مدیره خیرین سلامت آران و بیدگل با نایب رییس هیات مدیره شرکت فولاد کویر، این مجتمع ضمن آمادگی جهت مشارکت در برنامه های توسعه سلامت، عضو مجمع خیرین سلامت این شهرستان شد.

 

مجید خوروش در این جلسه اظهار داشت: ‌شهرستان آران و بیدگل ۳ شهرک صنعتی و یک مجتمع فولادی دارد که با برنامه ریزی و بهره گیری از ظرفیت این صنایع می تواند در حوزه بهداشت و درمان به سرآمد کشور تبدیل شود.

 

نایب رییس هیات رییسه مجتمع فولاد کویر با بیان اینکه شهرستان آران و بیدگل شایسته بهترین بیمارستان ها و بخش های بهداشتی و درمانی است، افزود: ظرفیت ۸۰۰ شرکت صنعتی فعال در این شهرستان می تواند با هماهنگی و مشارکت جمعی و تخصیص درصدی از سود سالانه خود به تجهیز بخش بهداشت و درمان شهرستان کمک و این شهر را به قطب سلامت استان و کشور تبدیل کند.

 

وی از آمادگی این‌ مجتمع جهت مشارکت فعال در توسعه بهداشت و درمان شهرستان خبر داد و گفت: این ‌مجتمع آمادگی کامل جهت مشارکت در طرح های توسعه ای سلامت شهرستان را دارد.

 

مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل در اجلاس سراسری مسئولیت پذیری اجتماعی و اخلاق حرفه ای در سال ۱۳۹۹ به پاس خدمات موثر و ارزنده در ایفای مسئولیت اجتماعی، لوح و تندیس زرین مسئولیت پذیری اجتماعی و اخلاق حرفه ای این اجلاس را دریافت کرده است.

 

 

کد خبر 1229588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha