صادرات هزار تن گوجه فرهنگی از خاش به پنج کشور دنیا

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: سال گذشته بیش از هزار تن محصول گوجه فرنگی از خاش به ۵ کشور دنیا صادر شده که امسال با تنوع محصولات پیش بینی می شود صادرات محصولات گلخانه ای از خاش به دو برابر افزایش یابد.

«سید محمد رضا حسینی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: یکی از سیاست های جهاد کشاورزی در سالهای اخیر تغییر الگوی کشت به کشت های گلخانه ای است.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان ادامه داد: براساس سیاست های وزارت جهاد کشاورزی تغییر الگوی کشت از برنامه های اصلی و اساسی در استانهاست بر همین اساس کشت در محیط های بسته و گلخانه ای در سرلوحه کار قرار گرفته است.

 

حسینی خاطرنشان کرد: کشت محصولات گلخانه ای اشتغال خوبی را در بخش کشاورزی به دنبال داشته است.

 

وی افزود: صادرات محصولات گلخانه ای نه  تنها سبب افزایش سطح زیر کشت بلکه موجب ارزآوری برای کشور و درآمدزایی دو چندان برای کشاورزان و تولیدکنندگان بخش کشاورزی شده است.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان  از صادرات محصولات گلخانه ای کشاورزان خاش به چندین کشور دنیا  خبر داد و افزود: سال گذشته بیش از هزار تن محصول گوجه فرنگی از خاش به 5 کشور دنیا صادر شده  که امسال با تنوع  محصولات پیش بینی می شود صادرات محصولات گلخانه ای از خاش به دو برابر افزایش یابد.

کد خبر 1230577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha