راهبرد اصلی انقلاب در جنگ ترکیبی جهاد تبیین است

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد راهبرد اصلی انقلاب در جنگ ترکیبی را جهاد تبیین دانست و گفت: محوریت جهاد تبیین بر مدار جوانان و نوجوانان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد امروز جمعه (۲۰ آبان) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز، با توصیه به رعایت تقوای الهی، بزرگترین عیب نسل فعلی را عدم مطالعه تاریخ دانست و اظهار کرد: نسل امروز باید تاریخ زمان انقلاب و قبل از انقلاب را بخواند تا بداند استکبار چه کرده است.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن افزود: جنگ ترکیبی از اجزای گوناگون تشکیل شده و مبنای آن ادراک و شناخت است به این معنی که دشمن ذهن مخاطب را در اختیار می‌گیرد و با شایعه‌سازی باور بسیاری از افراد را درگیر می‌کنند.

 

وی راهبرد اصلی انقلاب در جنگ ترکیبی را جهاد تبیین دانست و اضافه کرد: نقطه تهاجم جنگ شناختی دشمن شامل تمام مردم می‌شود، یعنی ذهن تمام مردم به ویژه نسل جوان مورد توجه است.

 

امام جمعه اهواز با بیان اینکه از آنجا که انقلاب اسلامی در بقا به نسل جوان متکی است باید محوریت جهاد تبیین بر مدار جوانان و نوجوانان باشد تصریح کرد: امام راحل و مقام معظم رهبری بر توجه به نسل جوان تاکید دارند چرا که جوانان از طهارت فکری برخوردارند و موتور پیشران کشور هستند.

 

وی با اشاره به اینکه آینده متعلق به جوانان است و وجود تهدیدهای فراوان داخلی و خارجی علیه جوانان اتفاق می‌افتد عنوان کرد: حداقل سه راهبرد مهم در برابر جنگ ترکیبی وجود دارد که جبهه انقلاب برای موفقیت باید این سه راهبرد را در نظر بگیرد.

 

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد این راهبردها را شامل شناخت درست از جوانان و ظرفیت‌های موجود، استخراج مسائل جوانان و مواجهه صحیح با مسائل جوانان دانست و ابراز کرد: در راس برنامه‌ها جوانان باید در اولویت باشند و باید برای جوانان برنامه‌ریزی کنیم.

 

وی با بیان اینکه هم‌پنداری با جوانان، مواجهه با آغوش باز، اصل جذاب‌سازی، نوآوری و ابتکار و تبیین‌گری ۶ نکته این راهبردها است اذعان کرد: ما مبارزه خود علیه آمریکا را شروع کرده‌ایم و امیدواریم فرزندانمان با آزادی از زیر یوغ ستمکاران، پرچم توحید را در جهان بیفرازند.

 

کد خبر 1231313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha