برگزاری مسابقه کتابخوانی در کانون صیاد شیرازی ملایر

ترکاشوند گفت: همزمان با هفته کتاب مسابقه کتابخوانی در کانون شهید صیادشیرازی ملایر برگزار می شود.

جعفر ترکاشوند در گفت و گو با خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر گفت: همزمان با هفته کتاب برنامه های مختلفی توسط کانون فرهنگی و هنری شهید صیاد شیرازی ملایر برگزار می شود.

 

 مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید صیاد شیرازی ملایر با اشاره به اینکه همزمان با هفته کتاب یک نمایشگاه کتاب در این کانون برگزار می شود افزود: این نمایشگاه با بیش از یک هزار جلد کتاب در عنوان های مختلف به مدت یک هفته در این کانون برقرار است.

 

وی  همچنین از جمع آوری کتاب های بلااستفاده از کانون ها خبر داد و گفت: اهدای کتابهای جدید و به روز به کانونها از سوی مردم و همچنین مراکز فرهنگی و اداره کتابخانه های عمومی به کانون ها  نیز از دیگر برنامه ها است.

 

 ترکاشوند از برگزاری مسابقه کتابخوانی بین اعضای کانون  در ان هفته خبر داد و گفت: این مسابقه از یکی از کتب شهید مطهری خواهد بودو بعد از برگزاری مسابقه به برگزیدگان  جوایزی اهدا خواهد شد.

 

  مدیر کانون فرهنگی و هنری کانون شهید صیاد شیرازی ملایر اضافه کرد: برنامه های فرهنگی دیگری نیز با همکاری اداره کتابخانه ها در کانون ها در هفته کتاب برگزار خواهد شد.

 

  وی همچنین با اشاره به نزدیک شدن به ایام هفته بسیج گفت: در این زمینه نیز برنامه های  مختلف فرهنگی در دستور کار داریم که همزمان با هفته بسیج اجرایی خواهد شد.

 

 وی یادآور شد: کانون صیاد شیرازی به عنوان کانون معین و فعال ملایر با حدود ۸۰۰ عضو از دهه ۷۰ تاسیس شده و در حال حاضر نیز فعالیتهای فرهنگی و مناسبتی خوبی را دارذ.

کد خبر 1232055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha