کتابداران کتابخانه های مساجد اراک تقدیر شدند

کتابداران کتابخانه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی تقدیر شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، همزمان با هفته کتاب سینا دلشادی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با حضور در کتابخانه های مساجد اراک با اهداء لوح تقدیر و هدایایی معنوی از مروجان کتاب و کتابخوانی در مساجد تقدیر کرد.

 

در این دیدار که با حضور حجت الاسلام الواری معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی و حجت الاسلام ذوالفقاری مسئول دبیرخانه ستاد هماهنگی و نظارت بر کانونهای مساجد استان برگزار شد، کتابدران کتابخانه های مساجد ضمن ارائه گزارشی وضعیت کتابخانه های مساجد از نحوه استقبال مردم از کتاب و ظرفیت کتابخانه های مساجد، مشکلات و پیشنهادهای خود را با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در میان گذاشتند.

 

در ادامه این دیدار، دلشادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ضمن استماع نقطه‌نظرات و پیشنهادهای کتابداران بر تقویت کتابخانه های مساجد و پیگیری مشکلات آنان تاکید کرد و گفت: ترویج و تبیین فرهنگ مطالعه در مساجد امری ضروری است و همگان به ویژه مسئولان کانون ها باید به آن توجه کنند.

 

وی با اشاره به ظرفیت کتابخانه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، افزود: باید از این ظرفیت استفاده کرد چرا که مساجد پایگاه مهمی برای همه امور هستند و ترویج فرهنگ مطالعه در این مکان های معنوی خیرات و برکات فراوانی دارد.

کد خبر 1232511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha