فعالیت بیش از یک هزار همیار پلیس در خراسان جنوبی

سرپرست پلیس راهنمایی رانندگی خراسان جنوبی از فعالیت یک هزار و 800 همیار پلیس در استان خبر داد و گفت:‌ همزمان با ایام نوروز، 24 درصد تصادفات دورن شهری استان با همکاری این نیروها کاهش یافته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، سرهنگ حسن اردشیری، سرپرست پلیس راهنمایی رانندگی خراسان جنوبی، امروز (26فروردین) در مراسم تجلیل از همیاران پلیس نوروز امسال، اظهار داشت:‌ همزمان با تعطیلات نوروز سال جاری نزدیک به 30 همیار در میادین و تقاطع شهرها خدمات ارائه کردند.

 

وی با اشاره به اجرای طرح همیاران پلیس گفت: این طرح گامی در راستای توسعه فرهنگ ترافیک و رعایت قوانین و مقررات است چرا که با اجرای این طرح قوانین راهنمایی و رانندگی با مشارکت خانواده ها در جامعه نهادینه می شود.

 

سرپرست پلیس راهنمایی رانندگی خراسان جنوبی گفت: همیاران پلیس موجب کاهش تصادفات رانندگی در جامعه، ارتقای سطح فرهنگ ایمنی و ترافیک و تقویت انضباط اجتماعی در بین دانش آموزان می شود.


سرهنگ حمزه هاشمی، رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور خراسان جنوبی کاهش تصادفات، تقویت روحیه مسوولیت پذیری و خودباری را از جمله اهداف طرح همیاران پلیس دانست.

زحمتکش، معاون پرورشی و تن درستی مدیریت آموزش و پرورش بیرجند نیز با اشاره به اینکه اجرای قانون در جامعه سلامت و امنیت را در پی دارد، افزود: اگر قوانین اجرا شود علاوه بر کاهش تصادفات منجر به فوت، افزایش امنیت را در جامعه را نیز خواهیم داشت.

 

وی یادآور شد: هر کس با رعایت قانون جان یک انسان را حفظ کند طبق قرآن‌کریم کل نظام هستی را حفظ کرده است.

 

پایان پیام/

کد خبر 123279

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha