برنامه های هفته بسیج اعلام شد

سوری، با اعلام برنامه های هفته بسیج، گفت: این برنامه ها از ۲۹ آبان ماه شروع و تا پنج آذر ماه نیز ادامه خواهد داشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، مجید سوری، امروز(25آبان)، در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه، با گرامیداشت هفته بسیج اظهارداشت: رسانه ظرفیت عظیم برای بیان خدمات بسیج در جامعه و بین جوانان است.

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان به نقش افرینی بسیج در عرصه های مختلف و خدمت رسانی به مردم، افزود: امروز یش از هر زمان دیگری لازم است که این ظرفیت به نسل امروز معرفی شود.

 

وی شعار هفته بسیج را« بسیج خدمتگزار مردم»، عنوان کرد و گفت: بسیج در سراسر کشور در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، محرومیت زدایی، سازندگی و امنیتی در حال خدمت رسانی به آحاد مردم است.

 

سوری به خدمات بسیج در حوزه محرومیت زدایی اشاره کرد و افزود: آبرسانی به بیش از ۳۰۰ روستا از طرف بسیج سازندگی و گروه جهادی بسیج، خدمت رسانی به مناطق محروم، حضور مؤثر در عرصه جهاد تبیین، حضور در عرصه علمی و جهاد علمی، از جمله اقدامات چشمگیر بسیج است.

 

وی عنوان کرد: در هفته بسیج اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم، رزمایش جهاد گران فاطمی، اردوهای راهیان نور در شهرستان الیگودرز، خرم آباد و بروجرد، و اردوی «راهیان پیشرفت» ویژه اقشار مختلف برگزار می شود.

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: برگزاری جشنواره‌های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی در راستای ایجاد نشاط و شادابی در جامعه، جشنواره تولید محتوای دیجیتال، نشست‌های بصیرتی، یادواره‌های شهدا، تجلیل از نخبگان بسیجی و کاسبان امین و همایش پیاده روی خانوادگی در هفته بسیج از دیگر برنامه ها است.

 

سوری خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره اقتصاد مقاومتی و فرصت‌های شغلی در مرکز استان از دیگر برنامه ها است.

 

کد خبر 1232860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha