به کار گرفتن هنر در راه رضای خدا به منزله ی شکر نعمت خواهد بود

دلشادی با اشاره به اینکه انسان باید همواره شکرگزار نعمت های الهی باشد، گفت: به کار گرفتن هنر در راه رضای خدا به منزله ی شکر نعمت خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سینا دلشادی شب گذشته در آیین اختتامیه کارگاه طراحی پوستر و کارتون که با موضوعات «همبستگی ملی، ایران جان، امنیت، سواد رسانه  و هویت ملی» به همت حوزه هنری و ارشاد اسلامی برگزار شد، گفت: به کار گرفتن هنر در راه رضای خدا به منزله ی شکر نعمت خواهد بود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی ضمن تقدیر و تشکر از حضور هنرمندان، به آیه شریفه ی لَئِن شَکَـرتُم لَاَزیدَنَّکُم؛( شکر کنید، خدا نعمت را افزایش میدهد) اشاره کرد و افزود: قدردانی از نعمات خداوندی موجب وسعت پیدا کردن وجود و درون انسان خواهد بود و علاوه بر تبدیل شدن شخص به عالم هستی به افزایش گنجایش انسان نیز خواهد انجامید.

 

وی با اشاره به اینکه شکر به معنای واقعی وجود انسان را افزایش خواهد داد، ادامه داد: بدون تردید یکی از نعماتی که خدای متعال به انسان عطا کرده است نعمت هنر میباشد و قدردانی از این نعمت خدادادی بدون هیچ تردیدی شکر بر این نعمت است.

 

دلشادی اضافه کرد: شکر نعمت در هنر این است که این نعمت و ودیعه را در راه رضای خدا  به کار بگیریم .

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان اظهار داشت: از حضور همه شما عزیزان تشکر میکنم که با غیرت و حمیت هنری و بصیرت دینی خود با حضور در این برنامه،  وقت شناس وزمان شناس بودن خویش را به عنوان هنرمندان استان نشان دادید امید است که این فعالیت امروز شما هنرمندان ظرف وجودی شما را گسترده تر نماید.

 

درپایان این مراسم از نفرات برتر شرکت کننده در کارگاه یک روزه ایستاده چو کوه استفاده تقدیر شد.

کد خبر 1233072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha