اجرای بیش از ۲۵۰۰ برنامه با شعار «بسیج خدمتگزار ملت ایران»

سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه بیش از ۲۵۰۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در استان مرکزی برگزار می شود، افزود: این برنامه ها در حوزه های مختلف فرهنگی، محرومیت زدایی و اشتغال برگزار می شود.

سرهنگ محمد گودرزی، ضمن گرامیداشت هفته بسیج به اجرای بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ برنامه همزمان با هفته بسیج در استان مرکزی اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان مرکزی، گفت: این برنامه ها در حوزه های مختلف محرومیت زدایی، اشتغال زایی و فرهنگی است که با شعار «بسیج خدمتگزار ملت ایران» برگزار می شود.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، بیان کرد: تجدید میثاق با آرمان های شهدا آغازگر برنامه‌های هفته بسیج است و رزمایش های خدمت رسانی گروه‌های جهادی به صورت تخصصی از جمله برنامه های این ایام است.

 

وی با اشاره به اینکه از این تعداد برنامه ۶۵۰ برنامه در حوزه محرومیت زدایی، اشتغال زایی و اقتصاد مقاومتی است، ادامه داد: بقیه برنامه ها در حوزه‌ فرهنگی است که از بیست و نهم آبان ماه تا هشتم آذرماه به مناسبت هفته بسیج در استان مرکزی برگزار خواهد شد.

 

این مقام مسئول برگزاری همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، برگزاری رزمایش کمک مومنانه و اهداء جهیزیه با حضور مسئولان استانی و کشوری را از جمله برنامه های این هفته دانست و ادامه داد: بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی، بهره برداری از طرح‌های آب رسانی به روستاهای استان مرکزی، برگزاری کارگاه های تولید اقتصاد مقاومتی، رزمایش جهادگران فاطمیه (۲) با حضور اقشار مختلف بسیجیان و خدمت رسانی به مردم از دیگر برنامه‌هایی است که همزمان با هفته بسیج در استان مرکزی برگزار می شود.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی دیدار با خانواده شهدا، برگزاری گشت رضوی، اهدای خون و نذر خون، ارایه خدمت رایگان به روستاییان، ارایه خدمات دندانپزشکی در چند روستای استان مرکزی و برگزاری همایش اقتدار بسیج در پنجم آذرماه و دیدار با فرمانده کل قوا، برگزاری غرفه های خدمات روانشناسی و خانواده و برگزاری میز خدمت در مساجد شهرهای استان مرکزی را از دیگر برنامه های هفته بسیج دانست.

 

سرهنگ گودرزی در پایان با اشاره به روز شمار هفته بسیج ادامه داد: یکشنبه ۲۹ آبان با عنوان «بسیج سازندگی و پیشرفت»، دوشنبه ۳۰ آبان با عنوان «بسیج، مسجد محوری و جامعه اسلامی»، سه شنبه اول آذر با عنوان «بسیج نوآوری و جهاد علمی»، چهارشنبه دوم آذر با عنوان «بسیج مردم‌سالاری، ایران قوی و مستقل»، پنجشنبه سوم آذر با عنوان «بسیج مظهر جهاد و شهادت»، جمعه چهارم آذر با عنوان «بسیج، ایمان و تربیت اسلامی» و شنبه پنجم آذر با عنوان «بسیج، مقاومت و اقتدار ملی» نامگذاری شده است و برنامه های این هفته با حضور اقشار مختلف برگزار می شود.

کد خبر 1233138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha