دستگاه تعلیم و تربیت از سبک آموزشی حجت الاسلام قدوسی الگوگیری کند

متفکرآزاد با تاکید بر الگوگیری دستگاه تعلیم و تربیت از سبک آموزشی حجت الاسلام قدوسی گفت: حاج آقا قدوسی در لباس روحانیت با ایثار خود نسل،های جدید و جوان جامعه را با نشاط تعلیم و تربیت می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «روح الله متفکر آزاد» شب گذشته در ویژه برنامه «بر آئین مهر» که با هدف تجلیل از مجاهدت تبلیغی حجت الاسلام قدوسی در تالار معلم تبریز برگزار شد، اظهار داشت: افتخار می کنیم دستگاه تعلیم و تربیت ما از استاد قدوسی الگو بگیرند.

نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر تربیت مبلغانی به سبک حجت الاسلام قدوسی از سوی حوزه های علمیه گفت: حاج آقا قدوسی در لباس روحانیت با ایثار خود نسل،های جدید و جوان جامعه را با نشاط تعلیم و تربیت می دهد.

وی افزود: باید بدانید اولین ضربه را نوجوانان ما در رزمایش دهه هشتادی ها با سرودن آهنگ سلام فرمانده به دشمن زدند نه اینکه دشمن به ما ضربه زده باشد، آنها به فکر این بودند که سند ۲۰۳۰ را در کشور ما اجرا کنند اما کور خواندند.

همچنین استاندار آذربایجان‌شرقی در سخنانی با بیان اینکه حاصل هر تمدن و مکتبی شخصیت‌های برجسته هستند، گفت: ما در دوره انقلاب اسلامی متوجه شدیم در مکتب امام چه شخصیت‌های نوجوان و جوانی شکوفا شدند و کسی باور نمی‌کرد افرادی مثل شهید باکری و همت در آن سن کم در قله‌ای قرار بگیرند که همه را تحت تاثیر قرار دهند و این مرهون تمدنی بود که امام (ره) بنا گذاشت.

زین العابدین رضوی خرم خاطرنشان کرد: خوشحالیم توفیق تجلیل از کسی را داریم که در تبریز خانواده‌ها، کودکان و نوجوانان او را به نیکی می‌شناسند و با همان روحیه و عشقِ گذشته مانند ستاره‌ای در آسمان تبریز و آذربایجان‌شرقی در حال نورافشانی هستند.

وی با اشاره به کلاس‌های حجت الاسلام قدوسی گفت: من فراموش نمی‌کنم وقتی به تبریز آمدم و کلاس‌های ایشان را دیدم، ایشان همه چیز را می‌گفت اما در کنار آن از زبان انگلیسی و چینی نیز استفاده می‌کردند که از چنین شخصیت هایی کم داریم.

 

کد خبر 1233716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha