رسالت بسیج، خدمت و هدف آن صیانت از انقلاب و حفظ ارزش های دینی است

ناظمی گفت: رسالت اصلی بسیج به معنای واقعی کلمه خدمت به مردم و هدف آن حفظ ارزش های دینی و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است.

حسین ناظمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل با گرامیداشت هفته بسیج گفت: پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج، یکی از تاریخی ترین روزهایی است که در نگاه بلند و با ژرف‌اندیشی امام راحل(ره) نهال شجره طیبه‌ای کاشته شد که امروز به‌عنوان یک درخت تنومند در عرصه‌های مختلف به بار نشسته و پویایی و پیشرفت و شکوفایی را در ابعاد گوناگون به ارمغان آورده است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر آران و بیدگل افزود: این تشکّل عظیم و استوار سبب شده دشمنان این مرز و بوم از این مجموعه و تشکیلات مومنِ آگاه، بصیر، عاشق و متعهد و همیشه پای کار، بیمناک و دوستداران انقلاب اسلامی همواره از حضور مردان میدان در صحنه ها و میادین سخت امیدوار بمانند.

 

ناظمی بسیج را یکی از بازوهای مهم و قدرتمند جمهوری اسلامی نامید و گفت: بسیج با  تلاش مخلصانه در راستای خدمت به مردم، در عرصه های مختلفی همچون بحران ها و یا در فتنه ها خود را به خوبی نشان داده است.

 

رئیس شورای هیئات مذهبی منطقه دو آران و بیدگل ادامه داد: بسیجیان امروز با اقتدا به ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) ضمن دفاع از حیثیت پاک نظام مقدس اسلامی در تمامی عرصه‌های مختلف، اجتماعی، فرهنگی، علمی، اقتصاد مقاومتی، سازندگی، عمرانی، پزشکی و محرومیت زدایی با کارهای جهادی، اثرگذار و پر ثمر هستند تا آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی را از گزند و آسیب بدخواهان در امان نگه‌دارند.

 

ناظمی افزود: رسالت اصلی بسیج به معنای واقعی کلمه خدمت به مردم و هدف آن حفظ ارزش های دینی و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است.

 

 

 

کد خبر 1234026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha