ارتباط دو تشکّل «هیئت» و«بسیج» ناگسستنی است

حسینی گفت: بسیج و بسیجی چشم و چراغ هیئت های مذهبی و تشکل های دینی است، چرا که «هیئت» و «بسیج» دو تشکل بزرگ مردمی با ارتباط به هم پیوسته و ناگسستنی هستند و همه بسیجیان از جوانان هیئتی هستند و جمع انبوه هیئتی ها هم بسیجی هستند.

سید حسین حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: بسیج ریشه در ارزش ها، عاشورا و انبیاء دارد و تفکر حاکم بر بسیج، تفکر شهادت طلبانه و خدمت است.

 

 

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان آران و بیدگل افزود: بسیج تشکلی مردمی برخاسته از مکتب عاشورا است که در آن اقشار مختلف مردم در راه اعتلای ارزش‌های اسلامی و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی فعالیت و به هم وطنان خود خدمات رسانی می‌کنند.

 

 

حسینی ادامه داد: ایران به بركت وجود بسیج و با بهره گیری از نام امام حسین(ع) و عمل به تعالیم و آموزه های آن حضرت توانست انقلابی با یك نظام سیاسی مبتنی بر دین و ولایت مطلقه فقیه را در كشور استقرار بخشد.

 

 

رئیس شورای هیئات مذهبی آران و بیدگل با تاکید بر اینکه بسيج بر گرفته از فرهنگ ناب خودباوري، ايثار و شهامت است، گفت: نيروهاي بسيجي با وجود چنين روحيه اي توانسته اند كشور را از گزند حوادث مختلف در امان نگه دارند.

 

 

حسینی اظهار داشت: بسیج، چشم و چراغ هیئت های مذهبی و تشکل های دینی است، چرا که «هیئت» و «بسیج» دو تشکل بزرگ مردمی با ارتباط به هم پیوسته و ناگسستنی هستند که هدف مشترکی را دنبال می کنند وهمه بسیجیان از جوانان هیئتی هستند و جمع انبوه هیئتی ها هم بسیجی هستند.

 

 

 

وی افزود: رمز ایستادگی ملت ایران در برابر دنیای استكبار درس گرفتن از فرهنگ عاشورا و قیام كربلاست و ملت ایران تا زمانی كه در مسیر فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ غنی عاشورا حركت می كند هیچ دشمنی نمی تواند باعث شكست آن شود.

کد خبر 1234167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha