کارگاه آموزشی «جهاد تبیین» ویژه دختران دانش آموز برگزار شد

مدیر کانون فرهنگی و هنری مشکات اسفراین از برگزاری کارگاه آموزشی جهاد تبیین ویژه دختران دانش آموز به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ زهرا براتی با گرامیداشت هفته بسیج از برگزاری کارگاه «جهاد تبیین» خبر داد و گفت: این کارگاه ویژه دانش آموزان مقطع متوسطه دبیرستان فرهیختگان برگزار شد.
 

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری مشکات اسفراین و رابط کانون های این شهرستان اضافه کرد: این برنامه آموزشی در قالب فضای گفتگو و کرسی آزاد اندیشی با طرح سوال  «حجاب اختیاری است یا اجباری» آغاز شد و مدت سه ساعت به طول انجامید.

 

 

براتی، استاد کارگاه را حجت الاسلام امینی فر، از اساتید حوزه و دانشگاه  معرفی کرد و افزود: موافقین و مخالفین در پاسخ به سوال  محوری مطرح شده  نظراتشان را اعلان کردند و سپس استاد کارگاه  با ذکر مثال هایی که در هیچ جای دنیا مسئله حجاب اختیاری نیست به این سوال پاسخ داد.


 

وی ادامه داد: این کارگاه همچنین با مطرح کردن سوالاتی و پاسخ از سوی نوجوانان و اهداء جوایز به پاسخ های صحیح  و نیز اهداء گل به دانش آموز بسیجی فعال ادامه یافت و با به نمایش گذاشتن 20 عکس نوشته  از تصاویر نمایشگاهی سیر "خدمتگزار ملت" به مناسبت هفته بسیج  و بازدید نوجوانان از آن پایان یافت.

کد خبر 1234638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha