زمان نام نویسی نخبگان جامعه کار و تلاش سیستان و بلوچستان در جشنواره امتنان تمدید شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: فرایند نام نویسی در سی و چهارمین جشنواره امتنان از کارگران، گروهای کار و کارفرمایان نمونه استان تا روز پنج شنبه ۱۰ آذرماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، «حامد آرامش»بیان داشت: با هدف جلب مشارکت حداکثری ذینفعان و فرصت سازی برای شناسائی افراد ذیصلاح و همچنین تمهیدات لازم برای تشکیل کمیته های ارزیابی و داوری استانی، فرایند نام نویسی در سی و چهارمین جشنواره امتنان از کارگران، گروهای کار و کارفرمایان نمونه استان تا روز پنج شنبه 10 آذرماه تمدید شد.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: کارگران، گروه‌های کار و صاحبان بنگاه های اقتصادی سیستان و بلوچستان می‌توانند همزمان با سایر استان‌های کشور با مراجعه به سامانه اینترنتی http://emtenan.mcls.gov.ir  نام‌نویسی کنند.

 

وی بیان کرد: انگیزه بخشی، اعتمادآفرینی و ترویج همدلی در جامعه کار و تلاش، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار و نقش آفرینی و تاثیرگذاری نخبگان جامعه کارو تلاش از جمله مهمترین اهداف برگزاری سی و چهارمین جشنواره امتنان است.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اظهار داشت: جشنواره امتنان در بخش‌های صنعت، خدمات، کشاورزی برگزار می‌شود و ارائه شیوه ‌های نوین در کار شامل بهبود مصرف انرژی و تولید، کاهش ضایعات و زمان تولید، افزایش بهره وری، اختراع و ابتکار شامل ساخت قطعه، دستگاه یا اصلاح فرآیند تولید، راه اندازی خط تولید جدید، مهندسی معکوس در انتقال و بومی سازی دانش و فناوری از جمله شاخص ‌های کارگران و گروه های کار و واحدهای نمونه است که در این جشنواره مد نظر قرار می گیرد.

 

آرامش اضافه کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانند در مرکز استان به دبیرخانه جشنواره در اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در شهرستان‌ها به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراجعه کنند و یا با شماره  33251912  تماس بگیرند.

کد خبر 1234787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha