واگذاری مسئولیت‌ به نوجوانان زمینه حضورشان در مسجد را فراهم می‌کند

حيدری گفت: واگذاری مسئولی به نوجوانان زمینه حضور مستمر و تثبیت حضورشان در مسجد را فراهم می‌کند با این شیوه، آن‌ها را تبدیل به کادری برای آیندۀ مسجد و آینده نظام اسلامی می کنیم لذا یکی از بهترین مکان هم برای پیوند نوجوانان با مسجد، کانون های فهما است.

علی اصغر حيدری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: واگذاری مسئولیت‌ به نوجوانان زمینه حضور مستمر و تثبیت حضورشان در مسجد را فراهم می‌کند؛ با این شیوه، آن‌ها را تبدیل به کادری برای آیندۀ مسجد و آینده نظام اسلامی می کنیم لذا یکی از بهترین مکان هم برای پیوند نوجوانان با مسجد، کانون های فرهنگی هنری است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «شهید علم الهدی» مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بن ادامه داد: کانون فرهنگی هنری «شهید علم الهدی» در پر کردن اوقات فراغت سال ها است که پیشقدم شده و با برگزاری کلاس های قرآنی، هنری، ورزشی و تفریحی شادی و نشاط را در دل کودکان و نوجوانان ایجاد می کند.

 

حيدری یکی از فعالیت های مهم کانون فرهنگی هنری «شهید علم الهدی» شهر بن را پرورش کودکان و نوجوانان قرآنی عنوان کرد و گفت: برگزاری محافل انس قرآن توسط کانون «شهید علم الهدی» با استقبال ویژه کوکان و نوجوانان همراه می شود.

 

وی ابراز کرد: یکی از کلاس های آموزشی که با استقبال بی نظیر کودکان و نوجوانان در کنار بزرگسالان همراه می شود کلاس های آموزش قرآن و محافل انس با قرآن است.

 

حيدری بابیان اینکه والدین نیز بسیار از نوع برگزاری کلاس های قرآن کانون فرهنگی هنری «شهید علم الهدی» راضی هستند گفت: استفاده از اساتید مجرب یکی دیگر از علت های است که از کلاس های آموزش قرآن به صورت گسترده استقبال می شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «شهید علم الهدی» مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بن ادامه داد: ترویج فرهنگ نورانی قرآن از کودکی و نوجوانی، کشف استعدادهای درخشان و شرکت در مسابقات قرآن از اهداف برگزاری کلاس های آموزشی قرآن است.

 

کد خبر 1234821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha