پیکر شهید خدمت در شهرستان بروجن تشییع شد

پیکر شهید یزدان قجری لوکوموتیوران بروجنی به عنوان شهید راه خدمت امروز پنجشنبه (۳ آذر) با حضور جمعی از مردم و مسئولان استان چهارمحال و بختیاری در شهر بروجن تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری، اسماعیل عسگری امروز پنجشنبه (۳ آذر) در مراسم تشیع پیکر شهید یزدان قجری لوکوموتیوران بروجنی به عنوان شهید راه خدمت اظهار داشت: پیکر شهید یزدان قجری از شهدای آتش سوزی لوکوموتیو محور مبارکه اصفهان از حسینیه ثارالله «سپاه قدیم» به سمت روضه الشهدای بروجن تشییع شد.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این شهید راه خدمت در ۲۵ آبان امسال در حادثه اغتشاشات و آتش سوزی لوکوموتیو دچار حادثه سوختگی شدید شد و با انتقال به بیمارستان شهرستان مبارکه تحت مداوا قرار گرفت اما سوختگی ۹۰ درصدی باعث شد تا تلاش کادر درمان بی نتیجه بماند و یزدان قجری جان به جان آفرین تسلیم کرد.

 

وی تصریح کرد: شهید «یزدان قجری» از اهالی روستای سولیجان بخش گندمان است که از وی به یک فرزند دختر پنج ساله به یادگار مانده است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: پس از پیگیری های بنیاد شهید و امور ایثارگران مجوز دفن وی به عنوان شهید خدمت در گلزار شهدای بروجن گرفته شد.

 

کد خبر 1234949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha