لزوم توجه ویژه مسئولان به شهر گوراب‌زرمیخ و روستاهای محروم آن

حجت‌الاسلام شایان از مسئولان استانی و شهرستانی خواستار توجه ویژه به شهر گوراب زرمیخ و خصوصا روستاهای محروم آن شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت‌الاسلام علی شایان ظهر امروز(جمعه، 4آذر) در خطبه‌های نماز جمعه گوراب‌زرمیخ اظهار کرد: تکلیف و رسالت بزرگ مسئولان مبارزه بی امان و مستمر با فقر و فساد و تبعیض است.

 

امام جمعه موقت گوراب‌زرمیخ با تبریک هفته بسیج افزود: شجره طیبه بسیج از ابتکارات امام راحل ( ره) و تقویت نهاد مقدس بسیج از منویات مقام معظم رهبری است.

 

وی گفت: علیرغم توطئه های دشمنان برای آسیب زدن به ملک و ملت و نظام اسلامی ، اما حضور باشکوه و مثال زدنی و معنا دار ملت وفادار ایران اسلامی در صحنه‌های حساس همه نقشه های بدخواهان این مرز و بوم را نقش بر آب کرده است.

 

حجت الاسلام شایان تصریح کرد: ما ملت امام حسین(ع) هستیم و ملت امام حسین(ع) اهل بصیرت و شجاعت و زمان شناسی و حاضر در صحنه هایی مانند راهپیمایی اخیر ۱۳ آبان و حضور پرشور در تشییع جنازه های مطهر شهدای مدافع امنیت است که با حضورش نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

 

امام جمعه موقت گوراب‌زرمیخ بیان کرد: مسئولان در مقابل این ملت رسالت و مسئولیت سنگینی دارند که حل مشکلات اقتصادی و رفع موانع معیشتی از اهم آن هاست.

 

وی از مسئولان استانی و شهرستانی خواستار توجه ویژه به شهر گوراب زرمیخ و خصوصا روستاهای محروم آن شد و عنوان کرد: ملت ایران ملت شجاع و امتحان پس داده است این مردم لایق بهترین ها هستند و باید نسبت به حل مشکلات مردم روز از شب نشناخت‌ و با روحیه جهادی وارد میدان شد.

 

حجت‌الاسلام شایان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری نسبت به حل مشکلات اقتصادی مردم بارها به مسئولان در دوره های مختلف تذکر داده اند که باید به منویات معظم له در این زمینه ها توجه خاص و ویژه از ناحیه متولیان امر صورت پذیرد.

کد خبر 1235042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha