مسئولان برنامه ریزی دقیقی برای پیوند دانش آموزان با مساجد انجام دهند

نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: باید مسئولان برنامه ریزی دقیقی برای پیوند دانش آموز با مساجد و کانون های فرهنگی هنری در مساجد انجام دهند تا نسلی معتقد و معتقد تربیت کنیم.

محمد مهدی زاهدی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان در مورد پیوند دانش آموزان با کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور گفت: پیوند دانش آموزان و کانون های مساجد از موارد موجود در سند تحول بنیادین است که از آن غفلت شده است. اگر آنها انجام شده بود نه تنها پیوند دانش آموزان با مساجد بلکه با بسیاری از مراکز فرهنگی ایجاد و تقویت می شد.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بحث جهاد تبیین که مورد تاکید مقام معظم رهبری است در درون همان سند تحول بنیادین نهفته است که متاسفانه مسئولان آموزش و پرورش از این مسئله غفلت کردند. اگر ما این سند را اجرایی می کردیم قطعا دانش آموزان ما با فرهنگ دینی و اسلامی و ایرانی بهتر آشنا می شدند و از بسیاری از آسیب ها به دور بودند.

 

وی تصریح کرد: پیوند دانش آموزان با مساجد با کمک خانواده ها و اولیای مدارس و همچنین برنامه ریزی دقیق در کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور امکان پذیر است. اگر می خواهیم نسلی با فرهنگ دینی و اسلامی و ایرانی پرورش دهیم باید مساجد را تقویت کنیم و راهکارهایی برای تقویت ارتباط دانش آموزان با مساجد داشته باشیم.

 

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دانش آموزان ما آینده سازان این کشور هستند. مسئولان و مدیران آینده کشور همین دانش آموزان هستند که باید نسلی معتقد و متعهد به ایران و اسلام باشند.

کد خبر 1235164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha