بایکوت اسرائیل در جام جهانی ۲۰۲۲ به ژاپن هم رسید

درحالی که خبرنگاران اسرائیلی گمان می کردند که تنها هواداران تیم کشورهای عربی در جام جهانی ۲۰۲۲ از گفتگو با آنها خودداری می کنند، اما امتناع یک فوتبالدوست ژاپنی از مصاحبه با خبرنگار یدیعوت آحارونت مهر تاییدی بر بایکوت جهانی این رژیم زد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الجزیره، درحالی خبرنگاران اسرائیلی در جام جهانی 2022 قطر از نفرت مردم کشورهای عربی نسبت به رژیم صهیونیستی می گفتند که گمان نمی کردند که جو ضد صهیونیستی به مردم کشورهای دیگر از جمله ژاپن نیز رسیده باشد.

در ادامه سلسله مخالفت‌های گسترده مردمی از حضور روزنامه نگاران و خبرنگاران اسرائیلی در جام جهانی 2022 میلادی، یک فوتبالدوست ژاپنی از مصاحبه با خبرنگار روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارونت در قطر خودداری کرد.

 

راز ششنیک، روزنامه نگار اسرائیلی این روزنامه پس از پیروزی تیم ملی ژاپن مقابل آلمان قصد داشت تا بایکی از هواداران تیم ملی ژاپن مصاحبه کند.

این هوادار فوتبال ژاپن به محض نزدیک شدن این خبرنگار پرسید: این چه شبکه ای است؟ خبرنگار اسرائیلی پاسخ داد: شبکه اسرائیل.

 

پس از آن، این هوادار فوتبال با دست اشاره کرد که نمی خواهد مصاحبه کند و سپس رفت.

از زمان آغاز جام جهانی 2022میلادی در شبکه های اجتماعی فیلم های متعددی پخش شده است که نشان می دهد که هواداران کشورهای عربی پس از اطلاع از اسرائیلی بودن خبرنگار از هرگونه مصاحبه خودداری کردند.

 

فعالان حامی فلسطین به کسانی که از مصاحبه با خبرنگاران اسرائیلی امتناع کردند، تبریک گفتند و مواضع شان را شرافتمندانه دانستند.

 

کد خبر 1235814

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha