آغاز بهسازی و اصلاح بلوار واصف آران و بیدگل

شهردار آران و بیدگل از آغاز عملیات بهسازی و اصلاح بلوار واصف، متناسب با بافت تاریخی این منطقه با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال از نیمه نخست آذر ماه سال جاری خبر داد.

محسن صانعی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: عملیات بهسازی و اصلاح بلوار واصف با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال از نیمه نخست آذر ماه سال جاری آغاز می شود.

 

شهردار آران و بیدگل با اشاره به نیاز بلوار واصف به بهسازی و اصلاح به عنوان یکی از شاهراه های مواصلاتی گفت: در همین راستا مدیریت شهری آران و بیدگل بهسازی این بلوار را در دستور کار خود قرار داد و مراحل کارشناسی و برگزاری نشست های مختلف با ادارات خدماتی شهرستان را آغاز کرد.

 

صانعی ادامه داد: اجرای پروژه بلوار واصف شامل اقدامات زیر سازی، بلوک فرش، احداث پیاده راه و جدول گذاری و مبلمان مطلوب و مناسب شهری متناسب با بافت تاریخی این منطقه است.

 

شهردار آران و بیدگل ادامه داد: حجم عملیات این پروژه ۴۶ هزار و ۵۰۰ مترمکعب با طول ۱۵۰۰ متر(رفت و برگشت) بلوار واصف، ۳۰ هزار مترمکعب ملات شفته آهک، ۳۳هزار متر مکعب خاکبرداری و مخلوط ریزی،۳ هزارمتر جدول گذاری، بیش از ۲۰هزار متر مربع بلوک فرش بلوار و پیاده روها است که امیدواریم در مدت زمان کمتر از ۲ سال این پروژه به بهره برداری برسد.

 

صانعی افزود: یکی از مزایای این پروژه لحاظ کردن درخواست شهروندان نسبت به اجرای بلوک فرش بلوار واصف و اجرای سیستم برق به صورت کانال زیر زمینی است که بحمدالله مورد توافق مدیریت شهری قرار گرفته و اجرای آن توسط شهرداری ناحیه۲ آران و بیدگل تا چند روز آینده آغاز خواهد شد.

 

وی در پایان با درخواست صبر و بردباری و همکاری از آحاد مردم خصوصا ساکنین آن محور، همکاری نهادها و ارگان های خدمات رسان را برای اجرای این پروژه در کوتاه ترین زمان ممکن با شهرداری خواستار شد.

کد خبر 1236388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha