برپایی بازارچه های مشاغل خانگی در آران و بیدگل

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آران و بیدگل از برپایی سه بازارچه عرضه و فروش محصولات خانگی و تولیدی با رویکرد ویژه به جایگاه بانوان در سه منطقه این شهرستان خبر داد.

حسن اربابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با ایام بزرگداشت بسیج مستضعفان و به منظور ترویج فرهنگ کارآفرینی و رونق کسب و کار مشاغل خانگی، بازارچه های عرضه و فروش محصولات خانگی و تولیدی با رویکرد ویژه به جایگاه بانوان در سه منطقه از شهرستان آران و بیدگل راه اندازی شد.

 

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آران و بیدگل افزود: این بازارچه ها با مشارکت اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل به مدت چهار روز در ناحیه مقاومت بسیج ، حرم امام زاده قاسم و منطقه نصرآباد راه اندازی شد.

 

اربابی ادامه داد: این بازارچه ها با هدف ترویج مشاغل خانگی ، ارائه توانمندی‌های بسیج کارگران و بسیج بانوان در عرصه های اقتصادی راه اندازی شد.

 

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آران و بیدگل بر اهمیت و جایگاه بانوان و نقش سازنده آنها در رشد و شکوفایی اقتصاد کشور اشاره کرد و با تقدیر از همکاری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل در توسعه مشاغل خانگی قدردانی و خواستار تداوم آن شد.

 

 

کد خبر 1236389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha