دستان همه خبرنگارانی که برای حفظ انقلاب اسلامی زحمت می کشند، می بوسم

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه خبرنگاران آبروی خود را برای حفظ نظام و انقلاب به میدان آورده‌اند،گفت: دستان همه خبرنگارانی را می ‌بوسم که برای حفظ انقلاب اسلامی زحمت می کشند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان،‌ علی خضریان در ادامه جلسه علنی امروز چهارشنبه(۹آذر) مجلس در تذکری گفت: لازم است خداقوتی به همه قهرمانان تیم ملی فوتبال ایران بگویم که مردانه جنگیدند و تا آخرین لحظه بازی غیرت ملی خود را نشان دادند که جای تقدیر و تشکر دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار کرد:‌ در اتفاقات اخیر جریان ضدانقلاب نتوانست اکثریت جامعه ایران عزیز را با خود همراه کند و فضا را به سمت ایجاد چالش جدیدی ببرد لذا این جریان همچون دهه ۶۰ به سمت ترور رفته است؛ یکی از تروررهای اخیر ، ترور رسانه‌ای خبرنگار فارس است.همان طور که روزی تذکری درباره مشکل ایجاد شده برای یک بانوی خبرنگار در ورودی بیمارستان دادم، امروز هم درباره ترور رسانه‌ای رخ داده نسبت به آبروی یک خبرنگار تذکر می‌دهم.

وی خاطر نشان کرد: به همه جامعه خبرنگاری کشور و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خدا قوت می گویم که زحمت می کشد و آبروی خود را برای حفظ نظام و انقلاب به میدان آورده‌اند. دستان همه خبرنگارانی را می ‌بوسم که برای حفظ انقلاب اسلامی زحمت می کشند.

کد خبر 1236495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha