برگزاری آئین جشن میلاد حضرت زینب(س) در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

به مناسبت میلاد با سعادت اسوه صبر و استقامت حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) و روز پرستار، مراسم جشنی در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، در این آئین باشکوه که امروز (۹ آذر ماه) با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویرحمد، مدیرکل امور بانوان استانداری و کارکنان اداری آموزش و پرورش استان برگزار شد یکی از مداحان اهبیت عصمت و طهارت در وصف حضرت زینب(س) مدیحه سرایی کرد.


مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین ضمن تبریک ولادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار، با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی حضرت زینب (س)، گفت: حضرت زینب (س) اسوه صبر و استقامت در برابر ناملایمات زندگی و الگویی از تعالی معنوی و کمالات نفسانی در جنبه های علمی، اخلاقی، تربیتی بودند که زنان جامعه اسلامی می توانند با الگو قرار دادن ایشان در تمام عرصه‌ها، درس زندگی بیاموزند.


حسنعلی عزت خواه افزود: در دین مبین اسلام زنان از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و جایگاه بالایی دارند و می‌توانند در عرصه‌های مختلف علمی، اجتماعی، فرهنگی فعالیت داشته باشند.


وی با بیان اینکه در تاریخ بشریت و اسلام شخصیت های تاریخ ساز و تاثیرگذار در زندگی بشریت از زنان بوده و یکی از زنان حضرت زینب (س) است، گفت: حضرت زینب (س) از پیام آوران نهضت عاشورا بود که در تاریخ جاودانه و ماندگار شد.

کد خبر 1236544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha