مجلس زیرساخت های خوبی برای وضعیت اقتصادی درنظر گرفته است

حجت‌الاسلام غضنفرآبادی گفت: مجلس زیرساخت های خوبی برای وضعیت اقتصادی درنظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی، پنجشنبه(۱۰ آذر) در شورای اداری استان گفت: مجلس زیرساخت های خوبی برای وضعیت اقتصادی در نظر گرفته و تصویب کرده که قانون جهش تولید دانش بنیان، جهش تولید مسکن، تسهیل صدور مجوز کسب و کار و... از جمله آن است.

 

 

رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی افزود: همه اینها در بستر اقتصاد مقاومتی امکان پذیر است یعنی از تهدیدها فرصت ایجاد کنیم.

 

 

وی تصریح کرد: با وجود فرصت های بسیار خوبی در استان کرمان وجود دارد، احساس می کنیم اگر تدبیر بهتری داشته باشیم به عنوان مثال محصولات کشاورزی، مصرف آب و ... وضعیت بهتر می شود.

 

 

حجت‌الاسلام غضنفرآبادی اظهار کرد: با قوانینی که وضع شده، نیازمندی های قانونی برای سرمایه گذاری، رفع شده و در بخش هایی که باید دولت و مجلس حمایت کند، همکاری می کنیم.

 

محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی هم گفت: محور فعالیت های ما در استان، نماینده ولی فقیه و شورای راهبردی است که از دو سال قبل راه اندازی شده و اولویت های این شورا در جلسات تخصصی بررسی شده و قابل تامل است.

 

 

وی افزود: برای تحقق برخی از ظرفیت های استانی نیاز به مجوزهایی است که مجلس باید کمک کند ضمن اینکه اگر انسجامی در حوزه ملی میان مسئولین قبلی و فعلی استان باشد به توسعه استان کمک می کند.

 

 

پورابراهیمی تصریح کرد: ظرفیت مجلس به ویژه کمیسیون اقتصادی در خدمت استان است و در یکسال اخیر کارهای بزرگی برای استان انجام شده که ۶۰ هزار میلیارد تومان عملیات اجرایی پروژه ها فقط در کرمان و راور از سه ماه قبل آغاز شده و حرکت توسعه استان متفاوت از گذشته است.

کد خبر 1236792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha