دستاوردهای نظام اسلامی در جنگ ترکیبی برای جامعه تبیین شود

صفوی گفت: دشمنان به دنبال نادیده گرفتن و انکار دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند،اما با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب باید دستاوردهای نظام اسلامی در برابر جنگ ترکیبی دشمن برای جامعه به خصوص نسل جوان تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، سیدنادر صفوی امروز(دوشنبه، 14آذر) در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر اظهار کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه زمینه ها نقش آفرین بوده و هیچ کس نمی تواند نقش این نهاد را در عرصه ای نبیند و لمس نکند.

 

فرماندار رضوانشهر افزود: سپاه مظهر خدمت رسانی به مردم است، بسیجیان خدوم در بیش از چهار دهه از عمر انقلاب و نظام در هر جایی از کشور که نیاز به خدمت رسانی و کار جهادی بوده، حضوری موثر و پر رنگ داشته اند و امروز با حضور در عرصه های سازندگی، عمران، آبادانی و در مقوله ایجاد اشتغال و ...، ضمن پاسداری از انقلاب، شایستگی خود را نشان داده است.

 

وی گفت: ولایی، انقلابی و مردمی بودن سه ویژگی بارز سپاه پاسداران می باشد که بسیاری از دستاوردهای سپاه برگرفته از این سه ویژگی مهم است.

 

صفوی تصریح کرد: دشمنان به دنبال نادیده گرفتن و انکار دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند، اما با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب باید دستاوردهای نظام اسلامی در برابر جنگ ترکیبی دشمن برای جامعه به خصوص نسل جوان تبیین شود.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم از بطن مردم است و با تفکر بسیجی با استفاده از همه ظرفیت ها و همه قوا، در راستای خدمتگزاری به مردم گام برمی دارد.

 

وی در ادامه از زحمات و تلاش های سرهنگ پوراسماعیلی فومنی فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر که با همکاری همکاران خود و بسیجیان در طول دوران خدمت در این شهرستان در حوزه های مختلف خدمات رسانی نمود، تقدیر و برای فرمانده جدید آرزوی توفیق کرد.

 

کد خبر 1237753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha