پایان مرحله سطح‌سنجی جشنواره قرآن و عترت(ع) مرکز خدمات حوزه‌های علمیه زنجان

حجت‌الاسلام حمید حسنی از سطح سنجی ۱۹ نفر در بخش طلاب برادر و ۸۵ نفر در بخش طلاب خواهر در رشته‌های حفظ، ترتیل و قرائت قرآن کریم در بخش شفاهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام حمید حسنی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرحله سطح‌سنجی جشنواره قرآنی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان زنجان به کار خود پایان داد.

 

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: مرحله سطح‌سنجی مسابقات شفاهی پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت(ع) مرکز خدمات حوزه‌های علمیه که ویژه همسر و فرزندان طلاب برادر، طلاب خواهر و فرزندان آنان است از روز شنبه ۵ آذر ماه آغاز شد و روز شنبه ۱۲ آذر ماه پایان یافت.

 

این مسئول تصریح کرد: در این مرحله در رشته‌های حفظ، ترتیل و قرائت قرآن‌کریم به صورت تلفنی، متسابقان توسط داور حفظ قرآن‌کریم، خانم رقیه بابایی مورد سطح‌سنجی قرار گرفتند. در این جشنواره تعداد ۱۹ نفر در بخش طلاب برادر و ۸۵ نفر در بخش طلاب خواهر در رشته‌های اعلام شده در بخش شفاهی ثبت‌نام کرده‌اند و در این مرحله مورد سطح سنجی قرار گرفتند.

 

وی با اشاره به این‌که جشنواره قرآنی مرکز خدمات در دو مرحله سطح‌سنجی و استانی برگزار می‌شود، افزود: در مرحله سطح‌سنجی یک نفر داور رشته حفظ قرآن‌کریم طی زمان‌بندی اعلام شده با شرکت‌کنندگان در این رشته تماس گرفت و پس از سطح‌سنجی و آزمودن توانایی افراد، نتایج این سطح‌سنجی به دبیرخانه ستاد برگزاری جشنواره ارسال می‌شود.

 

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان عنوان کرد: در مرحله استانی نیز افراد منتخب و برگزیده مرحله سطح‌سنجی، طبق زمان‌بندی اعلام شده از سوی استان به صورت حضوری در این مرحله شرکت کرده و پس از داوری، نمرات و نتایج به منظور بررسی و تایید کمیته فنی (جهت معرفی نفرات برتر) به دبیرخانه ستاد برگزاری جشنواره ارسال می‌شود و در مرحله استانی از نفرات برتر (اول تا سوم استانی) تقدیر به عمل خواهد آمد.

 

کد خبر 1237814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha