برگزاری جلسات بصیرت افزایی و مشاوره در کانون نبی اکرم(ص)ملایر

بابایی توسکی گفت:.برگزاری جلسات متعدد با بیان احکام، بصیرت افزایی، گفتمانهای دینی و تببین زندگی فاطمی از برنامه های این کانون در ایام فاطمیه است.

میترا بابایی توسکی در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر گفت: کانون نبی اکرم مسجد نبی اکرم بلوار 15 خرداد ملایر  از دهه 70 تاسیس شده و یکی از کانون های پر کار و فعال در حوزه های مختلف در  شهرستان ملایر است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری نبی اکرم (ص) ملایر با بیان اینکه این کانون بیش از 200 عضو خانم و چند عضو آقا دارد افزود: این کانون در حوزه های مختلف فعال است.

وی به برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی ، برگزاری برنامه های مناسبتی و.. در این کانون در طول سال اشاره کرد و گفت: این کانون در همه حوزه ها فعال بوده است.

وی همچنین به برگزاری برنلمه ای ایام فاطمیه در این کانون اشاره کرد و افزود: کانون برای اقامه عزا خانم حضرت فاطمه الزهرا(س) آماده سازی شده  و در این ایام همه روزه برنامه روضه خوانی و عزاداری با حضور بانوان و اعضای کانون در حال برگزاری است.

بابایی دعوت از اساتید مجرب مشاوره خانواده وبرگزاری جلسات متعدد با بیان احکام، بصیرت افزایی، گفتمانهای دینی و تببین زندگی فاطمی از برنامه های این کانون در ایام فاطمیه است.

وی از برگزاری مسابقه باموضوع عفاف و حجاب در این کانون خبر داد و گفت: بعد از برگزاری مسابقه به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

بابایی اضافه کرد:  برنامه شنبه های کتابخوانی نیز در این کانون هر هفته برای بانوان و علاقمندان به کتاب برگزار می شود.

وی یاور شد: کانون نبی اکرم(ص) شهر ملایر با توجه به فعالیتهای گسترده در حوزه های مختلف به عنوان یکی از سه کانون معین شهرستان است.

 

/

کد خبر 1238201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha