دومین کنگره ملی «شهود سلیمانی» در کاشان برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از برگزاری دومین کنگره ملی «شهود سلیمانی» با محوریت «نماز در مکتب سلیمانی» در این شهرستان خبر داد.

میثم نمکی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: دومین کنگره ملی شهود سلیمانی با محوریت «نماز در مکتب سلیمانی» با حضور مسئولان، اقشار مردم، دانش‌آموزان و دانشجویان در کاشان برگزار می‌شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان افزود: این کنگره همزمان با سومین سالگشت شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان، دوشنبه بیست و هشتم آذرماه در تالار غیاث‌الدین جمشید کاشانی این دانشگاه برگزار می‌شود. 

 

نمکی ادامه داد: سخنرانی حجت‌الاسلام حمید سلیمانی مشاور عالی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و روح‌الله صنعتکار فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه اردستان و دانشجوی مقطع دکتری تخصصی الهیات و معارف اسلامی گرایش علوم قرآن و حدیث دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان و نمایشگاه تخصصی ایثار و شهادت از برنامه‌های این کنگره دو روزه است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان تصریح کرد: همچنین در این مراسم از کتاب عطر معراج نوشته حجت‌الاسلام ماشاءالله صدیقی مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان رونمایی خواهد شد.

 

 

کد خبر 1238712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha