استفاده از همه  ظرفیت ها در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ورامین گفت: استفاده از همه ی ظرفیت ها در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر یک ضرورت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، جلسه ستاد احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ورامین با حضور معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری ورامین ،حجت الاسلام محمودی ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ،حجت الاسلام طزری امام جمعه خیرآباد ،سرهنگ امینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین ورامین ،سرهنگ بیرانوند فرماندهی انتظامی شهرستان ورامین و دیگر مسئولین ادارات و نهاد ها برگزار شد .


حسین فخاری معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ورامین در این جلسه با اشاره به استفاده از همه‌ی ظرفیت ها در فریضه امر به معروف و نهی از منکر گفت : باید از همه‌ی ظرفیت دستگاه ها و ادارات و نهاد ها و احاد مردم در فریضه امر به معروف و نهی از منکر استفاده کرد .


وی افزود :همه‌ی دستگاه ها ازجمله  سپاه،بسیج فراجا ،ائمه جمعه و جماعت ،مساجد ،و گروه ها و فعالین مردمی و ... در زمینه امر به معروف و نهی از منکر با شیوه های نوین و جذاب باید ورود پیدا کنند و هم افزایی انجام دهند .


معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری گفت : بعد از بروز اغتشاشات اخیر در سطح شهرستان ورامین برخی از صنوف و اماکن دچار عدم رعایت قانون در خصوص ضوابط و مقررات شده اند که وظیفه همه ی دستگاه این است که بر اساس قانون علاوه بر اجرای فریضه  امر به معروف و نهی از منکر با مروجین بی قانونی برخورد قاطع انجام دهند .


وی در پایان گفت : احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در ادارات نیز از مهمترین مصادیق وظایف ادارات می باشد که مدیران دستگاه ها باید در این زمینه کوشا باشند .

کد خبر 1239224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha