یادواره شهدای امنیت و عفاف و حجاب به همت کانون فرهنگی هنری شهدای اودلو برگزار شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی وهنری شهدای اودلو گفت: یادواره شهدای امنیت و عفاف و حجاب به همت اعضای بانوان کانون فرهنگی هنری شهدای اودلو همزمان با ایام فاطمیه برگزار شد.

نوروز سروری به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: یادواره شهدای امنیت و عفاف و حجاب به همت اعضای بانوان کانون فرهنگی هنری شهدای اودلو همزمان با ایام فاطمیه در مسجد جامع روستای اودلو برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای اودلو تصریح کرد: حجت الاسلام عادلی مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی فاطمه زهرا (س) با موضوع نقش جهاد تبیین در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف به ایراد سخنران در این مراسم پرداخت.

 

وی ادامه داد: تبیین سیره حضرت فاطمه زهرا (س) و رهنمودهای آن حضرت در خصوص حجاب و عفاف از جمله موضوع های مطرح شده در این یادواره بود.

 

 

سروری خاطر نشان کرد: قرائت سوره یاسین و فاتحه برای شهدا و زمزمه دعای فرج برای تعجیل در ظهور امام زمان (عج) از دیگر بخش های معنوی این مراسم بود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای اودلو افزود: طبق منویات مقام معظم رهبری گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و این برنامه فرهنگی در همین راستا تدارک دیده شد.

 

سروری اعلام داشت: این برنامه فرهنگی به همت کانون فرهنگی هنری شهدای اودلو و پایگاه مقاومت بسیج و قرارگاه فرهنگی اجتماعی فاطمه الزهرا(س) بیله سوار برگزار شد.

کد خبر 1239665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha