تدوین طرح زیست مومنانه و سبک زندگی اسلامی در شهرداری قزوین

اللهیاری گفت: در بحث زیست مومنانه و سبک زندگی اسلامی هم طرحی در برنامه پنج ساله شهرداری در حال تدوین است که از سال آینده این برنامه ها آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، قاسم اللهیاری در حاشیه برگزاری در مراسم اختتامیه چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در رشته نغمات دینی که امروز (چهارشنبه ۲۳ آذر) در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، در جمع خبرنگاران بیان کرد: شورای اسلامی شهر قزوین تلاش کرده تا در اجرای فعالیت های قرآنی سهیم باشد و در این مسابقات هم تلاش شد تا بتوانیم خدماتی را ارائه دهیم.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: قرآن کتاب آسمانی و راهگشای نجات بشر است و دستورات این کتاب الهی باید در زندگی همه ما جاری و ساری شود تا سعادت در زندگی دنیوی و اخروی را داشته باشیم.

 

وی عنوان کرد: برگزاری مسابقات قرآن کریم در قزوین سبب شده تا فضای شهر، فضایی قرآنی باشد که این مهم می تواند در حوزه های گردشگری و توسعه فضاهای آموزشی قرآنی اثرگذار باشد.

 

اللهیاری تصریح کرد: شورای اسلامی شهر قزوین فعالیت های مختلفی دارد که در حوزه قرآنی اقداماتی را داشته به طوری که ماهانه ۲ محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان کشوری و استانی و با حضور علاقمندان برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: در بحث زیست مومنانه و سبک زندگی اسلامی هم طرحی در برنامه پنج ساله شهرداری بوده که در حال تدوین است که از سال آینده این برنامه ها آغاز می شود و موضوعات قرانی هم در این حوزه نقش مهمی را دارد.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین یادآور شد: ایجاد فضایی برای تشویق جوانان و نوجوانان در حوزه فرهنگی و قرآنی برای تشکل ها و کانون های فرهنگی و هنری یکی از رسالت های ما است که در این خصوص از گروه های مردمی و حلقه های میانی حمایت می کنیم.

 

کد خبر 1239774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha