جهاد تبیین برای دفاع از ارزش‌های اسلامی در برابر جریان‌های انحرافی است

ریحانی، گفت: جهاد تبیین برای دفاع از ارزش‌های اسلامی در برابر جریان‌های انحرافی مهمترین پیام سیره حضرت زهرا (س) است و همه باید در این مسیر ثابت قدم باشند.

بهمن ریحانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ، با اشاره به اینکه رمز پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی در تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی همه دشمنان با همه سناریوهایی که برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب طراحی کردند، شکست خورده و ناکام ماندند.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه با اشاره به اینکه مردم مهمترین سرمایه نظام هستند، افزود: محکم کردن پایه‌های نظام از اوجب واجبات است و تا زمانی که به اعتقادات خود پایبند بمانیم، هیچ قدرتی نمی‌تواند به ما ضربه بزند و با پشتوانه مردم و در سایه فرهنگ ایثار و شهادت توانسته‌ایم در همه بسترهای امنیتی، دفاعی موفق عمل کنیم.

 

ریحانی تصریح کرد: مقام معظم رهبری با همه قدرت جهاد تبیین را ارائه کردند زیرا جهاد تبیین همان جهاد کبیر است و برجسته ترین مصداق آن حراست و پاسداری از انقلاب اسلامی است.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه، اظهار کرد: جهاد تبیین نیاز مهم جامعه امروز است و باید تبیین شود که کجا بودیم و به کجا می‌خواهیم برسیم و اگر این مسیر را ادامه ندهیم چه بر سرمان خواهد آمد.

 

وی تاکید کرد: با تولید محتوا می‌توانیم دشمنان را به جامعه بشناسانیم و افراد جامعه به ویژه جوانان اتفاقات و چالش‌هایی که آمریکا و دشمنان برای ما ایجاد کرده و می‌کنند را نمی‌شناسند که باید برای آنها تبیین و روشن شود و در فضای مجازی باید خدمات و اقدامات نظام را به اطلاع جوانان و مردم برسانیم.

 

ریحانی با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال وارونه نشان دادن حقایق انقلاب اسلامی است، گفت: دشمنان با این کار قصد دارد مسیر انقلاب را تحریف کرده و یأس و ناامیدی را بر جامعه حاکم کند، البته نیروهای اسلام نیز در حال انجام کارهای بزرگ برای مقابله با تهاجم دشمن هستند و یقین داریم اگر درست برنامه ریزی کنیم پیروز میدان خواهیم بود و این وعده الهی است.

 

کد خبر 1240025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha