وحدت حوزه و دانشگاه لازمه تربیت نسلی انقلابی است

حجت الاسلام شمسی فر، بر ضرورت وحدت حوزه و دانشگاه تاکید کرد و گفت: این مهم لازمه تربیت نسلی انقلابی و آینده ساز است.

به گزازش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام بهروز شمسی فر، در خطبه های نماز جمعه این هفته بل گرامیداشت ۲۶ آذر هفته حمل و نقل  اظهارداشت: مسئولین باید مشکلات آنان را برطرف سازند و تسهیلات لازم را ارائه نمایند و زیرساخت ها تقویت شود.

 

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به روز جهانی عاری از خشونت افزود:  خشونت و ناامنی هرکجا باشد خوب نیست؛ در اغتشاشات اخیر دشمنان برای ایجاد ناامنی در کشور وارد صحنه شدند و اما در سایه بصیرت مردم توطئه دشمن خنثی شد.

 

وی اظهارکرد: بصیرت و هوشیاری مردم همواره خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

 

حجت الاسلام شمسی فر در ادامه با گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه عنوان کرد: حوزه و دانشگاهیان باید وحدت در اهداف داشته باشند.

 

وی در ادامه تربیت نیروی متخصص و متعهد را وظیفه حوزه و دانشگاه عنوان کرد و گفت: حوزه و دانشگاه با تربیت نسلی انقلابی، کارآمد و آینده ساز نقش آفرینی کنند.

 

امام جمعه موقت خرم آباد به وجود مشکلات جامعه اشاره کرد و اظهارداشت: حوزه و دانشگاه ظرفیتی عظیم برای شناسایی مشکلات و کمک به رفع آنها هستند.

 

وی بیان کرد: حوزه علمیه و دانشگاه باید بازوی توانمندی برای مجریان و اجرای قانون باشند.

 

حجت الاسلام شمسی فر یکی از مشکلات جامعه را بیکاری خواند و گفت: برای برون رفت از مشکلات بیکاری حوزه و دانشگاه باید راه حل ارائه دهند.

 

وی خاطرنشان کرد: رفع مشکل بیکاری جوانان، برنامه ریزی برای جوانی جمعیت، فراهم کردن زیرساخت ها، تسهیل ازدواج جوانان و افزایش آمار ازدواج از مسائل مهمی است که با کمک حوزه و دانشگاه باید برنامه ریزی شود.

 

امام جمعه موقت خرم آباد اظهار کرد: سرمایه گذاری برای ازدواج جوانان و فرزندآورب، سرمایه گذاری برای آینده کشور است.

 

وی عنوان کرد: مسئولان باید برای رفع مشکلات ازدواج و بیکاری جوانان اقدامات لازم را فراهم کنند.

کد خبر 1240190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha