وحدت بین حوزه و دانشگاه حفظ شود

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد گفت: حوزه و دانشگاه دو بال رشد و ترقی هستند از این رو دشمن تلاش می‌کند بین پایه‌های ترقی کشور فاصله بیندازد، بنابراین باید وحدت بین حوزه و دانشگاه حفظ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد، امروز جمعه (۲۵ آذر) در خطبه‌های نماز جمعه این اهواز، با اشاره به فرارسیدن هفته وحدت حوزه و دانشگاه اظهار کرد: حوزه و دانشگاه دو بال رشد و ترقی هستند از این رو دشمن تلاش می‌کند بین پایه‌های ترقی کشور فاصله بیندازد، بنابراین باید وحدت بین حوزه و دانشگاه حفظ شود.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان، امنیت اجتماعی را یکی از بزرگترین نعمت‌های خداوند دانست که با نعمت سلامتی برابری می‌کند و افزود: بسیاری از اوقات به دو نعمت امنیت و سلامت توجه نمی‌شود در حالی که نبود امنیت سخت‌ترین شرایط را برای انسان ایجاد می‌کند و دشمن، خوب متوجه این مساله شده است.

 

وی با اشاره به وقایع اخیر کشور تصریح کرد: دشمن می‌بیند این انقلاب رشد یافته و به جایی رسیده که تحول بنیادین در عرصه دفاع از کشور ایجاد کرده و توانسته‌ در طول ۴۳ سال تحریم مطلق، بنیه دفاعی کشور را به جایی برساند که دشمن نمی‌تواند به ما نگاه چپ کند. 

 

امام جمعه اهواز، با بیان اینکه در علوم و تکنولوژی نیز به چنین موفقیت‌هایی رسیده‌ایم، اضافه کرد: در بحث اقتصاد در جایی که مدیریت در دست رهبری بود رشد کرده‌ایم و در زمانی که در حال حرکت به سمت بالا رفتن ارزش پول ملی و تثبیت قیمت کالاها بودیم، دشمن می‌خواهد در سایه ناامنی، به اهداف خود دست یابد. 

 

وی با اشاره به اینکه دشمن در تلاش است با ایجاد ناامنی، رهبری نظام و مردم را از یکدیگر جدا کنند، ادامه داد: هر کسی جمله‌ای بر خلاف وحدت مردم و امت اسلامی و خلاف امنیت بیان کند، خائن به کشور است.

 

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد، با اشاره به اهمیت جهاد تبیین، عنوان کرد: در جامعه امروزی شایعه‌پراکنی توانسته افکاری را به سمت و سوی خود جذب کند اما جامعه باید خود را تقویت کند تا زمانی که پرچم به دست امام زمان(عج) برسد، نتواند در حکومت ایشان اثرگذار باشد.

 

وی یاد آور شد: انکار نمی‌کنیم که مشکل وجود دارد اما دولتمردان باید مراقبت باشند زیرا دسته قابل توجهی از مردم در شرایط سخت و دسته‌ای در انتظار تغییر وضعیت و موارد دیگر هستند.

 

کد خبر 1240237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha