پیکر ۴ شهید گمنام در استان لرستان تشییع و تدفین می شود

سرهنگ رشیدی گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) چهار شهید گمنام در استان لرستان تشییع می شود.

سرهنگ محسن رشیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، اظهار داشت: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، چهار شهید گمنام در چهار نقطه از استان لرستان تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با اشاره به تشییع این شهدا در شهرهای استان لرستان، افزود: این شهدای والا مقام در شهرهای خرم آباد، بروجرد و رومشکان به خاک سپرده می‌شوند.

 

وی ادامه داد: هماهنگی‌های لازم با فرمانداران برای برگزاری آیین ها و برنامه های شایسته و در شان شهدا انجام شده است.

 

رشیدی در مورد برگزاری مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام در دی ماه، اظهار کرد:  این مراسم در تمامی شهرستان‌ها باید با رویکرد استانی برگزار شود.

 

همزمان با ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر پاک و مطهر ۱۱۱ شهید هشت سال سال دفاع مقدس صبح پنجشنبه (۱۷ آبان ۱۴۰۱) در میان استقبال مردم آبادان و خرمشهر، از طریق آبراه اروندرود وارد کشور شد.

 

بر این اساس پیکر پاک این شهیدان به تازگی توسط کمیته مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در محدوده استان‌های میسان و بصره در جنوب شرق عراق کشف شده است.

 

پیکر شهدای گمنام مربوط به عملیات‌های والفجر مقدماتی، والفجر یک، خیبر، بدر، کربلای پنج، بیت المقدس هفت و تک‌های دشمن در سال ۶۷ است که به تازگی تفحص شده است.

کد خبر 1240363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha