شنیدن و پیگیری مشکلات مردم از حقوق شهروندی نسبت به جامعه هدف است

حجت الاسلام هاشمی، گفت:در راستای حقی که نسبت به جامعه هدف بر مبنای حقوق شهروندی بر عهده داریم، باید مشکلات آنها شنیده شود و برای حل مشکلات اقدام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، امروز(27آذر)، رابطه با حقوق شهروندی در نظام اداری با گرامیداشت سالروز شهید مفتح و پیوند بین حوزه و دانشگاه اظهارداشت: در رابطه با حقوق شهروندی در نظام اداری می توان به کتاب ارسطوبا عنوان آیین شهروندی که مربوط به سه هزار سال پیش است، اشاره کرد و این کتاب برای جامعه امروز نیز کاربرد دارد.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به اینکه در جمهوری اسلامی نیز به حقوق شهروندی بها داده شده است، افزود: منظور از حقوق شهروندی مجموعه ای از آن وظایفی بوده که ما نسبت به همدیگر مسئول هستیم.

 

وی عنوان کرد: همه ما در هر حوزه ای که فعالیت می کنیم، نسبت به خود، همکاران و جامعه هدف حقی بر گردن داریم.

 

حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: حقی که جامعه هدف بر گردن ما دارد، اکرام، ادب، اخلاق و محبت، شنیدن مشکلات جامعه هدف و پیگیری مشکلات آنان است.

 

وی بیان کرد: دین و قانون ما را در راستای حقوق شهروندی  و وظایفی که نسبت به خود، همکاران و جامعه هدف بر عهده داریم، مکلف کرده و باید این وظایف را رعایت و عمل کنیم.

کد خبر 1240647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha