بصیرت امروز باید به دست زنان احیا شود

حجت الاسلام نوروزی گفت: بصیرت امروز را نیز به دست زنان باید احیا شود تا ادامه دهنده راه شهدا باشید و از حریم انقلاب اسلامی پاسداری کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام نوروزی شامگاه (28 آذرماه) در یادواره شهدای امنیت و عفاف و حجاب با محوریت جهاد تبیین به مناسبت ایام فاطمیه، به همت کانون فرهنگی هنری شهدای انجیرلو و پایگاه شهیده مددزاده و قرارگاه فرهنگی اجتماعی فاطمه الزهرا (س) در مسجد حضرت ابولفضل (ع) روستای خاکریز گفت: خداوند تبارک تعالی در قرآن کریم به موضوع بصیرت تاکید فراوان داشته اند و حتی امیر المومنین در سخنان خود فرموده اند که کاش بینایی نداشته باشم ولی بصیرت داشته باشم چون بینایی داشته باشی ولی بصیرت نداشته باشی قطعا به انحراف کشیده خواهد شد.

 

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار تصریح کرد: بصیرت امروز را نیز به دست زنان باید احیا شود تا ادامه دهنده راه شهدا باشید و از حریم انقلاب اسلامی پاسداری کنید.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: در آبان ماه هر 55 ساعت یک شهید تقدیم حفاظت از حریم حجاب و عفاف می شود و هنوز غریتمندانی هستند که با نثار جان خود می خواهد از حریم انقلاب و اسلام پاسداری کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: برنامه مهسا امینی نشان می دهد که نقشه شوم دشمنان از ماه ها قبل آغاز شد تا تشنج اجتماعی در ایران ایجاد کنند و مردم را با برنامه های خود همراهی کنند اما امروز دیدند که این توطئه های شکست دیده است.

 

حجت الاسلام نوروزی افزود: خیلی ها متاسفانه حرف های ساده دشمنان را باور کردند و در حال بازنشر این سخنان شدند و به واقعیت بودن آن حرف های شک نکردند امروز پشیمان هستند که در دام دشمنان گرفتار شده اند.

 

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار اضافه کرد: همه این اتفاقات نشان داد که تبعیت از ولایت هزینه دارد و دشمنان می خواهند بین ولایت و مردم فاصله بیاندازند این توطئه بزرگ دشمنان که «جهاد تبیین» این نقشه شوم را خنثی خواهد کرد.

 

کد خبر 1241060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha