توزیع لباس و غذای گرم میان کارتن‌خواب‌ها در یلدای مسجدی‌ها

حجت‌الاسلام بدری گفت: اهالی مسجد جامع اصفهانک با همکاری دست‌اندرکاران مهمانسرای رحمت، به مناسبت شب یلدا لباس گرم و غذای گرم میان کارتن‌خواب‌ها توزیع می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین «سید مجتبی بدری» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مسجد جامع اصفهانک (احباب الحسین علیه الاسلام) به مناسبت شب یلدا و همسو با پویش یلدای فاطمی، ۴۰ بسته ارزاق را میان نیازمندان توزیع می کند، اظهار کرد: بسیجیان این مسجد با مشارکت دست ‌اندرکاران مهمانسرای رحمت لباس گرم و غذای گرم میان کارتن‌ خواب ها توزیع می کنند.

 

امام جماعت مسجد جامع احباب الحسین (ع) اصفهانک (واقع در تهران، بزرگراه شهید محلاتی، بعد از تقاطع بزرگراه امام علی (ع)) افزود: از روز پنجشنبه اول تا چهارشنبه هفتم دی ماه ایستگاه صلواتی همراه با دو غرفه کودک و مشاوره توسط اهالی این مسجد در بزرگراه شهید محلاتی برپا می شود. هر روز دو مبلغ دینی پاسخگوی سوالات شرعی و دینی مردم هستند. بسیجیان این مسجد نیز چای و کیک میان مردم و عزاداران فاطمی توزیع می کنند.

 

وی افزود: مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) نیز از جمعه، دوم تا سه شنبه، ششم دی ماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء و با سخنرانی حجت الاسلامی حسن ردایی، استاد حوزه و دانشگاه در مسجد جامع اصفهانک برگزار می شود.

 

بدری ادامه داد: اهالی مسجد جامع اصفهانک همچنین در برپایی دو اجتماع مسجدی ها در شب و روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مشارکت دارند. اجتماع اول در شب شهادت حضرت زهرا (س) دوشنبه، پنج دی ماه در محله میثم تهران و اجتماع دوم در روز شهادت، سه شنبه ششم دی ماه در میدان شوش تهران برگزار می شود.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: پایگاه بسیج خواهران مسجد جامع اصفهانک همچنین همسو با جهاد تبیین که مقام معظم رهبری مطرح کردند در روزهای یکشنبه تا چهارشنبه، ۴ تا ۷ دی ماه از ساعت ۱۵ و سی دقیقه تا ۱۷ با حضور دو مبلغ خواهر، به سوالات مردم در حوزه حجاب پاسخ می دهند.

کد خبر 1241193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha