هدف کنگره شهود سلیمانی، آشنایی نسل جوان با موفقیت سردار در جهاد نفس است

حجت الاسلام صدیقی گفت: آشنایی نسل جوان با رمز موفقیت سردار سلیمانی در جهاد نفس و نقش آفرینی نماز در کمال و سعادت انسان از جمله اهداف کنگره ملی شهود سلمانی است.

حجت الاسلام ماشاءالله صدیقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان در حاشیه دومین کنگره شهود سلیمانی با عنوان "نماز در مکتب سلیمانی" گفت: سردار سلیمانی در طور عشق به قرب الی الله می اندیشید و از هستی خود بریده بود.

 

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان افزود: سردار سلیمانی خواب را برچشمان خود حرام کرد و قلب خود را از وابستگی های به دنیا تهی کرد. او در خلوت عارفانه خود هستی خود را به میدان آورده و دل را از غیر خدا بریده بود.

 

حجت الاسلام صدیقی تصریح کرد: سردار سلیمانی در جهاد کبیر پرچمدار نهضت تبیین بود و جوان گرایی جلوه ای از بُعد حماسی و عرفانی به شمار می رفت خصیصه ذاتی آنان را می شناخت و با نفوذ در قلب های آماده آنان آنها را به سوی نور هدایت می کرد و در نمازش به نوجوان چهارده ساله ای اقتدا و به آن افتخار می کرد عبودیت برای او رمز موفقیت و رسیدن به لقاء الله بود.

 

 مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان ادامه داد: سردار سلیمانی در بعد معرفتی نسبت به اهل بیت(ع) زبان زد بود و با تمسک به حضرت زهرا(س) از اروند عبور می کرد.

 

حجت الاسلام صدیقی افزود: سردار سلیمانی دفاع از ولایت فقیه و تبعیت از آن را به عنوان یک امر شرعی و از اوجب واجبات می دانست.

 

مدیر فرهنگی دانشگاه هدف از دومین کنگره شهود سلیمانی و رونمایی از کتاب "عطر معراج در ادب و آداب نماز" را آشنایی نسل جوان با رمز موفقیت سردار در جهاد نفس و نقش آفرینی نماز در کمال و سعادت انسان عنوان کرد و گفت: امروز نسل جوان بویژه جهادگران عرصه علم دانش بیش از هر زمان دیگر نیازمند آشنایی با الگوهای جهادی در میدان های مختلف هستند تا بتوانتد در تقابل جبهه حق و باطل ره پوی مسیر ولایت باشند.

 

دومین کنگره ملی شهود سلیمانی با محوریت نماز در مکتب سلیمانی با رونمایی از کتاب عطر معراج نوشته حجه الاسلام ماشاءالله صدیقی مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان با حضور میهمانان و مسولان و دانشگاهیان در تالار غیاث الدین جمشید کاشانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برگزار شد.

 

اجرای سرود شهدای امنیت و سلامت توسط گروه سرود بسیج دانش آموزی دبیرستان پسرانه سما ، اجرای برنامه توسط نوگل فاطمی فاطمه شریعت زاده در مرثیه خوانی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ،برپایی نمایشگاه آثار مولفان کاشانی نظیر علی علی نژاد و محصولات فرهنگی و ایستگاه صلواتی بسیج دانشجویی از دیگر برنامه‌های جنبی این کنگره بود.

کد خبر 1241319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha