ساماندهی گلزار شهدا از برنامه های اساسی بنیاد شهید است

حجت الاسلام هاشمی، گفت: ساماندهی گلزار شهدا از برنامه های مهم بنیاد شهید بوده و در بخش مرکزی استان بنیاد شهید در ساماندهی گلزار شهدا به وظایف خود عمل کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، امروز(۱دی)، در جلسه شورای اداری با محوریت محرومیت زدایی ( بررسی مسائل و مشکلات ) بخش مرکزی شهرستان خرم آباد که با حضور استاندار، معاونین  و مدیران دستگاه های اجرایی  در سالن همایش جمعیت هلال احمر استان لرستان برگزار شد، با گرامیداشت یک دی سالروز عملیات کربلای ۴ اظهار داشت: در آن روزها استان لرستان ۹۷ شهید تقدیم کرده است‌.

 

وی در راستای ساماندهی گلزار شهدا افزود: در بخش مرکزی بسیاری از گلزارهای شهدا از اعتبار داخلی مجموعه ساماندهی شده اند.

 

حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: در روستای چشمه علی و در روستای قریه صاحب الزمان که بیشترین تعداد مزار را دارد اقدامات لازم از اعتبارات مجموعه بنیاد شهید انجام شده است.

 

وی با اشاره به مصوبه ای به عنوان ایجاد جایگاه یا کانون فرهنگی در گلزار شهدا عنوان کرد: با توجه به اینکه در فاصله گلزار شهدا تا مسجد روستای قریه صاحب الزمان حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ متر فاصله است، تصمیم گرفته شد که  کانون ایثار از طریق اداره کل ارشاد در این مسجد راه اندازی شود.

 

مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان ادامه داد: در روستای دارایی نیز آمار قبور شهدا بالاست و ساماندهی نشدند که از جمله طرح های مصوبه سفر ریاست جمهوری است و هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

 

حجت الاسلام هاشمی گفت: ساماندهی گلزار شهدا در روستای دارایی نیازمند برنامه ریزی و پیگیری است.

کد خبر 1241515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha